آگهی ویژه

آموزش گام به گام ساخت لایت باکس

لایت باکس ها در واقع جعبه هایی نورانی هستند که عکس طراحی شده را داخل جعبه ای از جنس های مختلف همچون چوب ، آلومینیوم ، پلاستیک و... می توانند قرار دهند ، پوستر و عکس هایی که داخل لایت باکس قرار می گیرد را می توان به راحتی تعویض و جایگزین کرد.
نورپردازی تابلو های لایت باکس، را معمولا از پشت تصویر انجام می دهند و دارای ضخامت های متفاوتی می باشند . لایت باکس ها را می توان به دلیل انعطاف پذیریشان و از لحاظ تنوع در سایز و مواد به کار رفته در آنها ، در همه فروشگاه ها ، رستوران ها ، نمایشگاه ها و ... مشاهده کرد و در سراسر دنیا طرفداران مخصوص به خود را دارند و آنها را می توان یکی از مهمترین وسیله ها برای انتقال پیام و آگهی های تبلیغاتی نام برد.
لایت باکس ها را در گروه تبلیغات محیطی دسته بندی می کنند در طراحی این تابلوها فقط به سلیقه مشتری نباید توجه شود ! بلکه یک طراح حرفه ای می داند که برای طراحی این لایت با کس ها باید روی نتیجه نهایی کار نیز توجه داشته و با دانش خود بتواند یک طرح متناسب و درست و ایده آل را برای مشتری و با توجه به حرفه و شغل آن ، طرح ریزی کند.
نور در زندگی بشر تاثیرات فوق العاده ای را بر جای گذاشته است. لایت باکس ها در واقع جعبه های نورانی ای هستند که با بازی با نور یک حس زیبایی را به ما می دهند و تصویر مورد نظر را زیبا تر و جذاب تر به ما نشان می دهند.
نورهای مختلفی در زندگی ما زیبایی به وجود آورده اند از جمله نور خورشید ، شمع ، انواع مختلف لامپ ها و... اما تفاوتی بین تاباندن نور به صورت عادی به یک تصویر و نور پردازی هنری وجود دارد. شاید بتوان ادعا که در فضای بیرون و فضاهای باز ، نورهای چراغ برق و... کار نور پردازی تابلوها را در سطح شهر ، به خوبی انجام می دهند اما قضیه برای فضای بسته داخل ساختمان ها بسیار ، متفاوت است .
به همین دلیل طراحان و سازندگان تابلوهای لایت باکس در داخل ساختمان ها ، به فکر ساختن جعبه هایی افتاده اند که با نورپردازی روی عکس و تصاویر داخل جعبه ها بتواند ، مخاطبان فراوان و بسیاری را به سمت کار خود جذب کنند.
از آنجایی که شرکت تابلوسازی نامی ، هر ساله به ساخت تعداد زیادی از تابلوها مشغول است به همین دلیل شما می توانید تابلوهای خود را با کیفیت و قیمت مناسب تری از گروه ما تهیه کنید . در زیر به طور مختصر به آموزش ساخت لایت باکس ها می پردازیم.
• (قاب)
در ابتدا به یک قاب نیاز دارید ، می توانید این قاب را به صورت آماده تهیه کنید و یا می توانید با توجه به ابعاد تصویرتان خودتان قاب مورد نظرتان را بسازید .
• (نوار LED)
برای داشتن نور به اندازه کافی ، نیاز به نوار نورانی دارید . نوارهای ال ای دی ، علاوه بر داشتن نورخوب ، بسیار به صرفه هستند . برای جذابیت بیشتر در کارتان می توانید از نوارهای ال ای دی که دارای نورهای آفتابی و مهتابی هستند ، استفاده کنید. بهتر است نوارها را در قسمت پشت قاب بچسبانید ، تا نور از سمت پشت به تصویر شما بتابد.
• ( آداپتور) برای اتصال ال ای دی ها به برق ، به یک آداپتور نیاز دارید .
• ( محافظ ) برای محافظت از عکس و یا اثر هنری می بایست یک محافظ تهیه کنید تا جلوی اشعه های مضر خورشید را بگیرد و همچنین به کارتان آسیب نرساند . محافظتان می تواند از جنس شیشه و یا پلاستیک شفاف باشد. پس بهتر است در انتخاب محافظ برای جعبه خود دقت کنید تا نتیجه نهایی کارتان مات نشود .
گروه تابلوسازی نامی ، دارای طراحان و افراد با تجربه و حرفه ای است که توانایی ساخت سطحی ترین تا پیچیده ترین تابلو ها را دارند . تیم تابلو سازی نامی توانایی ساخت کلیه تابلوی نام برده در سایت را دارد و همواره سعی دارد بهترین کار را با بالاترین کیفیت ، به مشتریان خود ارائه دهد.

تماس با ما:
خیابان ملاصدرا شیراز شمالی بن بست کاج پلاک 10
021-88064417
http://tablonami.com

تاریخ به روزرسانی: یکشنبه ۲۶ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۸:۲۰
لطفا پیش از انجام معامله و هر نوع پرداخت وجه، از صحت کالا یا خدمات ارائه شده، اطمینان حاصل نمایید. سایت آگهی 360، هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد. با مطالعه راهنمای معامله امن، آسوده‌تر معامله کنید.
جدیدترین آگهی‌های چاپ و تبلیغات، تابلو
جدیدترین آگهی‌ها