آگهی ویژه

دستگاه حکاکی فلزات و غیر فلزات فایبر

دستگاه حکاکی فلزات و غیر فلزات فایبر:
دستگاه حکاکی فلزات فایبر از به روزترین دستگاه‎های حکاکی با پوشش و دقت بالا می‎باشد (پوشش بالا یعنی اینکه روی همه محصولات فلزی و بیشتر محصولات غیر فلزی می‎تواند با کیفیت بسیار بالا حکاکی کند). دستگاه‌های حکاکی فایبر از دقت بسیار بالایی برخودار است، به طوری که ریزترین کاراکتری که می‎زند را نمی‎توان با چشم غیر مسلح خواند. این دقت بسیار بالای دستگاه حک فایبر به دلیل بیم بسیار نازک آن است. بیم دستگاه لیزر در واقع همان قطر پرتو می‎باشد، که در دستگاه حک فایبر بیم بسیار ریزتر از دستگاه حک لیرزی دایود پمپ ND YAG)) می‎باشد. دستگاه‎های فایبر مزیت‎هایی دارد که به اختصار به آن می پردازیم:
1. دقت بسیار بالای دستگاه حکاکی لیزری فایبر؛
2. سرعت بسیار بالای دستگاه حکاکی لیزری فایبر؛
- وقتی دستگاه‎های لیزری فایبر مجهز به سیستم گالوانومتر پرسرعت (دیجیتال) می‎باشد سرعت آن تا سه برابر دستگاه‎های حکاکی لیزری ND YAG می‎شود.
3. قابل حمل بودن دستگاه حک لیزری فایبر؛
- مدل‎هایی از دستگاه حک لیزری فایبر وجود دارد که حدود وزن آن 30KG می‎باشد. این خصوصیت دستگاه حک لیزری فایبر را قابل حمل می‎کند.
4. دستگاه حک لیزری فایبر چیلر ندارد؛
- اینکه دستگاه حک لیزری فایبر چیلر ندارد (مثل دستگاه لیزری ND YAG) مزیتی بزرگ به حساب می آید و باعث می‎شود که دستگاه مصرف برق پایین‎تری نسبت به مدل مشابه داشته باشد.
دستگاه حک لیزری فایبر بازده بسیار بالا و اتلاف انرژی بسیار کمی دارد و همین موضوع باعث می‌شود دستگاه 30 وات حک لیزری فایبر توانی بیش از دستگااه 75 وات دستگاه لیزری ND YAG داشته باشد.
5. نیاز به نگهداری کم؛
می‎توان گفت دستگاه حک لیزری فایبر نسبت به دستگاه حک لیزری ND YAG نیاز به نگهداری ندارد. چرا که مسیر حرکت پرتو از یک فیبر می باشد که نیازی به الاین کردن نیست و در این طول فیبر را در هر جهتی حرکت دهیم پرتو در فیبر حرکت می‎کند و به دلیل نداشتن چیلر بسیاری از مشکلات ناشی از نگهداری دستگاه حک لیزری فایبر حذف می‎شود.
شرایط فروش دستگاه حکاکی فلزات و غیر فلزات فایبر: به صورت نقد و اقساط.
گارانتی: دستگاه حکاکی فلزات و غیر فلزات فایبر حداقل یک سال گارانتی دارد.
تمامی دستگاههای شرکت نورآفرین دارای تاییدیه معتبر بین المللی CE می باشد.
خدمات پس از فروش: دستگاه حکاکی فلزات و غیر فلزات فایبر دارای خدمات پس از فروش می باشد و تعمیرات و تامین قطعات یدکی مورد نیاز از طریق شرکت قابل انجام است.
علاقمندان برای اطلاعات بیشتر می توانند به سایت ما مراجعه نمایند.
www.noorafarin.com
noorafareen.company@yahoo.com
شماره تلفن های بخش فروش دستگاه :
02144089733و02144089633-09121691881 ،09120691882
آدرس:تهران ، بزرگراه ستاری شمالی ، ابتدای فردوس شرق ، پلاک 438 ،طبقه ی اول واحد 4
تلفن های خدمات پس از فروش و گارانتی :09351691881-

تاریخ به روزرسانی: یکشنبه ۲۶ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۷:۲۲
لطفا پیش از انجام معامله و هر نوع پرداخت وجه، از صحت کالا یا خدمات ارائه شده، اطمینان حاصل نمایید. سایت آگهی 360، هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد. با مطالعه راهنمای معامله امن، آسوده‌تر معامله کنید.
جدیدترین آگهی‌های صنعت، ماشین آلات صنعتی
آگهی‌های ویژه ستاره دار
جدیدترین آگهی‌ها