آگهی ویژه

تابلوبرق دیواری

تابلوبرق دیواری
برای محافظت از تجهیزات برق صنعتی در برابر عوامل محیطی و تماس نداشتن انسان با جریان مستقیم برق(چون باعث برق گرفتگی شده و امکان آسیب دیدگی شدید برای شخص مورد تماس با برق را دارد) از تابلو برق استفاده می کنند.تابلو برق ها به دلیل مصارف مختلف دارای مدل های متنوعی می باشند و این تنوع هم در سایز تابلو برق و هم درجه حفاظت IP آنها می باشد.بطور کلی تابلو برق ها دارای سه مدل تابلو برق توکار،روکار و بارانی می باشند.
تابلو برق توکار
بیشتر در داخل ساختمان های در حال ساخت استفاده می شود و بدنه آن در داخل دیوار قرار می گیرد و فقط درب آن نمایان می باشد و بیشتر در راهرو ها و داخل واحد ها کاربرد دارد.
تابلو برق روکار
این مدل از پر کاربردترین تابلو برق ها می باشد زیرا میتوان آنرا در هر زمان استفاده کرد و نیازی به عملیات بنایی بعد نصب نمباشد همانند تابلو برق توکار.
تابلو برق بارانی
در محیط های بیرونی که احتمال ریزش باران و یا پاشش آب می باشد از تابلو برق بارانی استفاده می شود که شکل ظاهری این مدل شبیه به تابلو برق روکار است فقط یک شیروانی بر روی سقف آن اضافه شده است.
تابلو برق های روکار دارای دو نوع تابلو برق دیواری و تابلو برق سلول ایستاده می باشند.تابلو برق دیواری از نظر ابعاد بسیار کوچک تر از برادر بزرگتر خود یعنی تابلو برق سلول می باشد.تابلو برق سلول دارای 3 مدل تابلو برق سلول جوشی،پیچ و مهره و ریتال می باشند.
تابلو سلول جوشی
در این مدل تمام بدنه تابلو برق بصورت یکپارچه همانند تابلو دیواری به هم جوش شده است و فقط ابعاد آن نسبت به برادر کوچکترش(تابلو برق دیواری) بزرگتر است.
تابلو سلول پیچ و مهره
این تابلو برق نیز همانند تابلو سلول جوشی از بدنه یکپارچه جوش شده تشکیل می شود با این تفاوت که در این مدل اجزای داخلی آن بوسیله پیچ و مهره به هم وصل شده و امکان جابجایی و تغییر در اجزای داخلی را دارا می باشد.
تابلو سلول ریتال
این تابلو برق کاملا با دو مدل قبلی متفاوت بوده و نه تنها اجزای داخلی بلکه بدنه آن نیز با پیچ و مهره به هم نصب شده و حتی قابلیت اتصال چند تابلو سلول به هم را نیز دارا می باشد و از مهمترین ویژگی های این تابلو برق داشتن ستون فلزی ساخته شده از ورق به هم تابیده شده و زاویه دار می باشد که استحکام تابلو سلول را نسبت به دو مدل دیگر چند برابر کرده است.
امروزه برای حفاظت بیشتر از تابلو برق در برابر نفوذ مایعات لبه بیرونی تنه تابلو را بصورت ناودانی در میاورند تا در زمان ریز آب بر روی تابلو برق از نفوذ آب جلوگیری کند و بر روی پشت درب تابلو نوار درزگیر فومی نصب می کنند تا در زمان بسته بودن درب تابلو برق بین درب و لبه تابلو برق هیچ روزنه ای باقی نماند و از نفوذ حتی گرد و غبار نیز جلوگیری کند.
در گذشته برای پوشش سطح تابلو برق از رنگ هوا خشک استفاده میشد ولی به دلیل زود خراشیده شدن این مدل رنگ جای خود را به رنگ کوره ای و امروزه به رنگ استاتیک داده است.
در مکان هایی که نیاز به استریل متداول محیط و حتی روی تابلو برق می باشد دیگر نمیتوان از تابلو برق با روکش رنگ استفاده کرد به همین دلیل تابلو برق را برای این محیط ها از ورق استیل میسازند تا نیازی به رنگ آمیزی نداشته باشد.
گروه صنعتی نورآسا تولید کننده تابلو برق در انواع توکار،روکار،بارانی،سلول ایستاده می باشد.

شمامی توانیدبابرقرارکردن تماس باکارشناس شرکت فنی مهندسی نورآسا؛ازبازدیدومشاوره رایگان درمحل این شرکت بهرمندشوید.
تلفن کارخانه:02156454660
دفترتهران:02144764512-02144764513-02144764514
کارشناس فروش:09128886036-09122600272-09121724618
www.noorasaa.ir


قیمت: 09,121,724,618 تومان
تاریخ به روزرسانی: پنجشنبه ۲۴ فروردین ۱۴۰۲ ساعت ۱۷:۳۴
لطفا پیش از انجام معامله و هر نوع پرداخت وجه، از صحت کالا یا خدمات ارائه شده، اطمینان حاصل نمایید. سایت آگهی 360، هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد. با مطالعه راهنمای معامله امن، آسوده‌تر معامله کنید.
جدیدترین آگهی‌های صنعت، برق صنعتی
آگهی‌های ویژه ستاره دار
جدیدترین آگهی‌ها