آگهی ویژه

موتور جستجوی ایرانی با امکانات خاص

سایت "موتور سرچ" اولین موتور جستجوی کاربر محور با قابلیت ها و امکانات خاص است. کاربر محور بودن آن به این دلیل است که اطلاعات موجود در آن توسط کاربران وب سایت ثبت می گردد.

اطلاعاتی که توسط کاربر در سایت درج می گردد پس از ثبت کد ارسال شده به تلفن همراه کاربر به صورت اتوماتیک تایید می گردد و در سایت نمایش داده می شود.

حتی اگر کد فعال سازی هم وارد نشد، آیتم ثبت شده توسط مدیران سایت به صورت دستی بررسی می شود و در صورت صحت اطلاعات، فعال سازی می گردد.

با توجه به آنکه این وب سایت کاربر محور می باشد و اطلاعات توسط کاربران ثبت می گردد، مسئولیت اطلاعات بر عهده ثبت کننده می باشد.

قابلیت های وب سایت:
امکان جستجوی پیشرفته در سایت با فیلترهای ویژه هر دسته بندی
امکان فیلتر کردن اطلاعات بر اساس مکان تا سطح محله
امکان ثبت آگهی رایگان و ویژه در وب سایت
امکان خرید و فروش کالا و خدمات توسط کاربران وب سایت
امکان به مزایده گذاشتن آیتم ها در وب سایت
قابلیت نمایش آیتم ها در وب سایت بر اساس علاقه مندی ها (شبکه اجتماعی)
قابلیت نمایش نوسان قیمت آیتم ها بر روی نمودار
قابلیت مقایسه آیتم ها

این سایت شامل آگهی های خرید و فروش خودرو، ملک، استخدام، خدمات و کالا می باشد.
کاربران در سایت می توانند مقالات خود را منتشر نمایند.
مالکان وب سایت نیز می توانند سایت خود را ثبت نمایند و از تاثیر مثبت اثر بک لینک آن بر روی سئو سایت خود بهره مند گردند.
قابلیت خرید و فروش محصولات مجازی در این وب سایت وجود دارد. قابلیت فروش انواع مختلف فایل های صوتی و تصویری در سایت تعبیه گردیده است. کاربران می توانند ویدئوی آموزشی خود را برای فروش قرار دهند تا سایر کاربران بتوانند ویدئوها را خریداری و تماشا نمایند بدون آنکه قابلیت دانلود وجود داشته باشد.

سایت موتور جستجو (www.motorsearch.ir) توسط شرکت طراحی سایت دارکوب طراحی گردیده و بر پایه سیستم مدیریت محتوای دارکوب پیاده سازی شده است.

شرکت دارکوب یکی از معتبرترین شناخته شده ترین شرکت های طراحی وب سایت در ایران است. آغاز فعالیت تیم دارکوب از سال ۱۳۸۱ می باشد و تاکنون در حدود ۴ هزار وب سایت طراحی، برنامه نویسی و بهینه سازی نموده است.

از مجوزهای این شرکت:
- مجموعه دارکوب جزو شرکت های نوآور و خلاق می باشد که توسط معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری به عنوان شرکت خلاق برگزیده شده است.
- مجموعه دارکوب دارای مجوز فعالیت از سازمان نظام صنفی رایانه ای استان تهران و وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی می باشد.
- این مجموعه همچنین دارای گواهی رتبه ۴ از شورای عالی انفورماتیک کشور می باشد.
- مجموعه دارکوب همچنین دارای پروانه کسب و کارهای مجازی و عضو انجمن صنفی کسب و کارهای اینترنتی
- دارای نماد اعتماد از وزارت صنعت و معدن.

علاوه بر ارائه خدمات طراحی وب سایت و سئو این مجموعه خدمات آموزشی در زمینه طراحی وب و سئو ارائه می نماید و دارای آموزشگاه با مجوز رسمی از سازمان فنی و حرفه ای کشور می باشد و به علاقه مندان به فعالیت در همین حوزه ها به صورت حضوری و غیر حضوری آموزش می دهد.

تاریخ به روزرسانی: دوشنبه ۲۸ تیر ۱۴۰۰ ساعت ۱۶:۰۶
لطفا پیش از انجام معامله و هر نوع پرداخت وجه، از صحت کالا یا خدمات ارائه شده، اطمینان حاصل نمایید. سایت آگهی 360، هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد. با مطالعه راهنمای معامله امن، آسوده‌تر معامله کنید.
جدیدترین آگهی‌های کامپیوتر، اینترنت
جدیدترین آگهی‌ها