آگهی ویژه

آموزش گيتار مخصوص کودکان

کلاس های گیتار برای کودکان
زیر نظر دکتر مهرداد پاکباز
بهار 1390 – آموزشگاه موسیقی پارت
این کلاس ها مخصوص هنرجویان علاقمند به نوازندگی گیتار از سن 4 تا 14 سال است. کلاس ها بصورت خصوصی و زیر نظر دکتر مهرداد پاکباز (فارغ التحصیل از دانشگاه موسیقی و هنرهای نمایشی وین) برگزار می شود. شروع کلاس ها شنبه 10 اردیبهشت 1390
جهت اطلاعات به سایت آموزشگاه موسیقی پارت www.partmusic.ir و یا با تلفن آموزشگاه 66905077 تماس حاصل نمایید.
بیوگرافی مهرداد پاکباز
متولد 1352. گیتار را با داریوش ابوالحسنی و پس از آن با هنریک آیوازیان در سال 1366 آغاز کرد. مبانی موسیقی و اصول آهنگسازی را با مهران روحانی و همچنین دوره های موسیقی ایرانی را زیر نظر حسین علیزاده و داریوش طلایی فرا گرفت. همچنین در مستر کلاس های نوازندگان مشهوری چون Arnoldo Moreo, Alvaro Pieri and Hopkinson Smith شرکت داشته است.
همکاری با ارکستر انجمن فرهنگی‌هنری ایران و اتریش به رهبری توماس کریستین داوید در اجرای چندین کنسرتو برای گیتار و ارکستر، تکنوازی در کلیسای آلمانی، کنسرت های متععد در کشورهای آلمان، اتریش، مجارستان، جمهوری چک، و اسلواکی. ضبط آلبوم گفتگو و قطعه به یاد بغداد در آلبوم ابرها توسط شرکت هرمس از فعالیت های اجرایی وی می باشد.
وی موفق به دریافت مدرک لیسانس پداگوژی و فوق لیسانس نوازندگی گیتار از دانشگاه موسیقی و هنرهای نمایشی وین گردیده و همچنین به تازگی دکترای خود را با رساله ” ساختارهای مدال در موسیقی ایران و منابع دوران اولیه اسلامی” زیر نظر پروفسور Rüdiger Lohlker و Werner Schulze در همان دانشگاه به پایان رسانده است

تاریخ به روزرسانی: یکشنبه ۱۴ شهریور ۱۴۰۰ ساعت ۱۲:۴۹
لطفا پیش از انجام معامله و هر نوع پرداخت وجه، از صحت کالا یا خدمات ارائه شده، اطمینان حاصل نمایید. سایت آگهی 360، هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد. با مطالعه راهنمای معامله امن، آسوده‌تر معامله کنید.
جدیدترین آگهی‌های آموزش، موسیقی
جدیدترین آگهی‌ها