آگهی ویژه

صدور بیمه شخص ثالث در شرق تهران حتی در روزهای تعطیل

صدور بیمه شخص ثالث در شرق تهران بصورت روزشمار و سالانه توسط بیمه آسیا انجام میشود. صدور انواع بیمه نامه توسط این نمایندگی در شرق تهران بصورت شبانه روزی حتی در روزهای تعطیل بوده و بیمه نامه با پیک رایگان به محل کسب یا سکونت هموطنان ارسال میشود. مدت اعتبار این بیمه نامه میتواند از چند روز تا یک سال باشد که بعضی از شرکتهای بیمه، بیمه شخص ثالث را بصورت روزشمار ارائه می دهند اما خرید بیمه شخص ثالث بصورت سالانه مقرون به صرفه تری میباشد.
بیمه شخص ثالث یکی از پرمخاطب ترین انواع بیمه است که دلیل اصلی آن اجباری بودن آن میباشد. این بیمه مخصوص وسایل نقلیه میباشد و تمامی شرکت های بیمه، بیمه شخص ثالث را ارائه میدهند.
از انجا که بیمه شخص ثالث مختص خودرو است چنانچه خودروی شما بیمه باشد و شخص دیگری غیر از شما با آن تصادف کند بیمه موظف به جبران خسارت وارده میباشد. برای صدور بیمه شخص ثالث کافیست با شماره های بیمه آسیا تماس گرفته و یا به وب سایت شرکت مراجعه نمایید.

تاریخ به روزرسانی: پنجشنبه ۳۰ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۱:۳۲
لطفا پیش از انجام معامله و هر نوع پرداخت وجه، از صحت کالا یا خدمات ارائه شده، اطمینان حاصل نمایید. سایت آگهی 360، هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد. با مطالعه راهنمای معامله امن، آسوده‌تر معامله کنید.
جدیدترین آگهی‌های بازار کار، بیمه کار
جدیدترین آگهی‌ها