آگهی ویژه

سنگ عباس آباد ایران مهر

سنگ عباس آباد ایران مهر

تخصصی ترین مرکز تولید و عرضه
سنگ عباس آباد ایران مهر

تخصصی ترین مرکز تولید و عرضه سنگ عباس آباد ایران مهر

تراورتن عباس آباد ایران مهر
تخصصی ترین مرکز تولید و عرضه سنگ نما ساختمان



برش انواع سنگ ها با کیفیتی صادراتی را در ایران مهر تجربه کنید.
دقت در برش متفاوت در پولیش


سنگ تراورتن، سنگی است آهکی محصول رسوبات چشمه های آب گرم. اگر چه این جنس سنگ از سال های دور به عنوان سنگ نمای ساختمان استفاده می شد ولی تنها نزدیک به کمی بیش از ۱۰ سال است که به سنگ اول و محبوب برای نماهای مختلف در اقصی نقاط ایران و کشورهای همسایه تبدیل شده است. پیش از این از سنگ تراورتن به دلیل تخلخل بالا و منافذ سطحی و عمقی آن چندان استقبالی نمی شد و آن دستۀ محدود تولیدکنندگانی که این نوع سنگ را تولید می کردند برای اصلاح این منافذ تنها به کشیدن بتونه ای ساده و بدون پرداختی خاص اکتفا می کردند.
در اوایل دهۀ هشتاد تحولی در دنیای سنگ ساختمانی رخ داد: سنگ تراورتن به همان علتی که پیشتر ضعف آن به شمار می آمد اکنون مورد استقبال شدید مهندسان عمران و معماران ساختمانی قرار گرفت؛ یعنی همان تخلخل بالای این سنگ. این ویژگی موجب نصب مطمئن سنگ، بالا رفتن ایمنی ساختمان، سبک شدن ساختمان، عایق شدن صوتی و حرارتی دیوارها، و آبکشی داخل دیوار می شود. این گونه بود که دوران جدیدی در صنعت سنگ ساختمانی آغاز گشت.
با ورود فناوریِ ماستیک -بتونۀ تخصصی و حرفه ای سنگ- امکان پرداخت، ساب پذیری و صیقلیت سنگ تراورتن به حد خیلی زیادی افزایش یافت. از سوی دیگر، تنوع رنگی و طرحی فوق العاده بالای سنگ تراورتن امکان فضاسازی، طرح بندی، و رنگ بندی های کاملا متفاوت و زیبا را به معماران و طراحان نمای ساختمانی داد. با افزایش ارائه و نصب نماهای گوناگون و جذابِ انواع سنگ تراورتن (سفید، کرم، شکلاتی، نسکافه ای، لیمویی، قرمز، دودی و …)، سلطنت سنگ های چینی (لای بید، غروه، ازنا، الیگودرز، نیریز، کریستال، گل پنبه ای) و گرانیت های متفاوت (زاهدان، نهبندان، بروجرد، نطنز و حتی مشکی، قرمز، سبز جنگلی و …) به یک باره رو به افول نهاد.
اگرچه ترکیب انواع سنگ های تراورتن کرم ( حاجی آباد، دره بخاری، کمشچه، مهاباد، طلق، تکاب، رامشه، ابرکوه) و رنگی به دلیل تنوع طرح و رنگِ بی حد خود امکان ایجاد طرح های نمای بسیار متفاوت، زیبا و منحصر به فرد را به مصرف کنندگان داده اند ولی در نهایت این سنگ های معادن محلات از جمله سنگ سفید عباس آباد، سنگ کرم عباس آباد، و سنگ شیری آتشکوه بوده اند که به یکه تاز سنگ های نمای ساختمانی بدل گشته اند.
تراورتن، سنگ تراورتن، سنگ های تراورتن، نمای ساختمان، عباس آباد، سنگ سفید، سنگ کرم، سنگ نما، آتشکوه، حاجی آباد، کمشچه، دره بخاری، رامشه، طلق، تکاب، ابرکوه

تاریخ به روزرسانی: شنبه ۲۷ دی ۱۳۹۹ ساعت ۱۲:۵۶
لطفا پیش از انجام معامله و هر نوع پرداخت وجه، از صحت کالا یا خدمات ارائه شده، اطمینان حاصل نمایید. سایت آگهی 360، هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد. با مطالعه راهنمای معامله امن، آسوده‌تر معامله کنید.
جدیدترین آگهی‌های ساختمان، مصالح
جدیدترین آگهی‌ها