آگهی ویژه

فروشگاه اروم کشاروز

رطوبت ساز:
قارچ و رطوبت ساز
قارچ و مه ساز
هواساز ورطوبت ساز
رطوبت ساز براي صنعت نساجي
رطوبت ساز مناسب براي در انسكتاريوم
رطوبت ساز براي سرد خانه
رطوبت ساز براي چاپخانه
مه پاش و رطوبت ساز مخصوص سالن قارچ
ساز

اهم خدمات اين شركت
1)سازنده انواع مدل هاي رطوبت ساز و مه پاش براي گلخانه ها ،سالن هاي پرورش قارچ ، سردخانه ها، انسكتاريوم، انبار ميوه وسبزي و هر مكاني كه نيازمند رطوبت مي باشد

ما دستگاه هاي رطوبت ساز را به شما معرفي مي كنيم زيرا

الف) با نصب اين سيستم عوامل محيطي مناسب از قبيل رطوبت، دما و هواي مورد نياز را براي كارگاه، كارخانه، مرغداري, مراكز كشت قارچ و… خود فراهم ساخته ودرپي آن سريعتر به نتيجه دلخواه خود دست خواهيد يافت.
- كارخانه ها و كارگاههاي چوب بري از جمله مكانهايي هستند كه اين سيستم در آنها مورد استفاده قرار مي گيرد. از آنجايي كه رطوبت مورد نياز براي اين مكانها متناسب با آب و هواي منطقه مي باشد. با نصب اين دستگاه از چروك خوردن، ورم كردن تاخوردن و ترك برداشتن چوب جلوگيري مي شود كه نهايتاً منجر به كيفيت و راندمان بالا مي شود.
- همانند ديگر صنايع ، رطوبت در صنايع نساجي نقش حياتي و مهمي را ايفا مي كند با ايجاد رطوبت كافي در اين مراكز مي توانيد قدرت فيبرهاي طبيعي را بالا برده از پراكنده شدن اجزاي ريسندگي جلوگيري كرده الكتريسيته ساكن را از بين برده و از سوي ديگر مواد زايد را كاهش دهيد.

ب) از بين بردن بو و گرد و غبار - Odor & dust

بوي تركيبات ميكروبي و كمپوستها، دي اكسيد كربن، آمونياك، سولفيد هيدروژن و متان و ... غير قابل تحمل مي باشد. با استفاده از سيستمهاي مه‌ساز از اشاعه اين نوع بوها مي توان جلوگيري كرد، ‌بدين صورت كه ميكروبهاي هوازي متراكم‌‌تر شده و از شرايط غير هوازي جلوگيري به عمل مي‌آيد. از جمله مكانهايي كه مي‌توان از اين دستگاهها استفاده كرد مي توان به مرغداريها،‌ گاوداريها، مراكز تصفيه آب و مراكز دفع زباله اشاره نمود.
ج) جلوگيري از انتشار مواد سمي و شيميايي
از جمله محيط‌هايي كه به طور مبرم به اين سيستم نياز دارند انبارهاي مواد شيميايي و سمي مي باشند كه با نصب اين دستگاه در اين مكانها از اشاعه اين نوع مواد مي توان جلوگيري كرد.
د)خوشبو كننده محيط
با استفاده از خوشبو كننده هاي طبيعي از قبيل مايع حاوي عطر ليمو و نعناع و ... در اين سيستمها مي توان يك محيط غير قابل تحمل را به يك محيط مطبوع تبديل كرد.

ويژگي هاي دستگاه هاي رطوبت ساز مي توان به موارد ذيل اشاره نمود:
1-قابليت رطوبت زني و خنك كنندگي بطور همزمان ( دستگاه سهند 1600 كولردار و سهند 25 كولردار )
2-با پوشش گالوانيزه و رنگ مناسب به دلخواه مشتري
3-قابليت كنترل با دستگاه كنترل رطوبت
4-داراي كنترل از راه دور و تايمر قطع ( قابليت نصب در تمام دستگاه ها به دلخواه مشتري(
5-سرويس و نگهداري آسان
6-بدون لرزش
7-بدون پرتاب آب و شبنم

با استفاده از دستگاه هاي سهند مي توان انواع كود ها و مواد غذايي و حشره كش ها و قارچ كش ها را بطور يكسان در سرتاسر سالن پخش كنيد .

شما مي توانيد اين دستگاه ها را در كنار دستگاه هاي تهويه و گرما ساز نصب نموده بدون اينكه تاثيري روي عملكرد آنها بگذارد .

آدرس سایت:upga.ir
تلفن تماس:09144432479/044.32240912
-پرورش قارچ-پرورش گل-دستگاه تصفیه-تولید قارچ-دستگاه بخور-رطوبت سنج-پرورش ماهی-تجهیزات سالن-پرورش کبک

تاریخ به روزرسانی: یکشنبه ۱۴ شهریور ۱۴۰۰ ساعت ۱۳:۳۷
لطفا پیش از انجام معامله و هر نوع پرداخت وجه، از صحت کالا یا خدمات ارائه شده، اطمینان حاصل نمایید. سایت آگهی 360، هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد. با مطالعه راهنمای معامله امن، آسوده‌تر معامله کنید.
جدیدترین آگهی‌های صنعت، کشاورزی
جدیدترین آگهی‌ها