آگهی ویژه

فروشگاه اینترنتی تایمر وان

فروشگاه اینترنتی تایمر وان این فرصت را به شما عزیزان میدهد که کالاها را با نصف قیمت خرید کنید. در تایمر وان شما حتما برنده هستید. پس راهنما را بخوانید و هوشمندانه عمل کنید تا سریعتر محصول را برنده شوید.

شما میتوانید براحتی در سایت عضو شوید، بسته بخرید و با پیشنهاد روی هر محصول تایمر را به صفر برسانید. اگر آخرین نفری باشید که پیشنهاد میدهید؛ در اینصورت برنده هستید. در صورتیکه برنده نشوید الماس جمع شده و منتظر روشن شدن دکمه الماس باشید. بمحض روشن شدن الماس نیز باید اولین نفری باشید که روی آن میزنید.

عضویت در سایت رایگان است. بعد از عضویت دکمه های بیشتری در سایت نمایان میشود. کافیست یک نام مستعار مناسب برای خود انتخاب کنید. البته بدانید نام مستعار قابل تغییر نیست؛ سپس نام و نام خانوادگی را وارد کرده و کد ملی را صحیح بنویسید. بعد از وارد کردن شماره موبایل خود یک پیامک برای شما ارسال میشود. اگر صحیح وارد کنید عضو تایمر وان شدید.

www.timer1.com

تاریخ به روزرسانی: یکشنبه ۳۱ مرداد ۱۴۰۰ ساعت ۱۸:۱۵
لطفا پیش از انجام معامله و هر نوع پرداخت وجه، از صحت کالا یا خدمات ارائه شده، اطمینان حاصل نمایید. سایت آگهی 360، هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد. با مطالعه راهنمای معامله امن، آسوده‌تر معامله کنید.
جدیدترین آگهی‌های خدمات، سایر
آگهی‌های ویژه ستاره دار
جدیدترین آگهی‌ها