آگهی ویژه

آموزش تعمیرات تبلت

دوره آموزش تعمیرات تبلت و موبایل کامتک میتواند برای بازار کار طراحی شده و اجرا میشود. بیشتر دقدقه کسانیکه میخواهند این دوره را بگذرانند کیفیت تدریس است. دو اصل مهم در تعمیرات آموزش تبلت بسیار مهم است. اولا سعی کرده ایم تبلت های جدید و دستگاههای متنوع در کارگاه فراهم کنیم که شما در مرکز تعمیرات کامتک آموزش میبینید. نکته دوم و مهم این است که تعمیرکار این بخش به شما آموزش میدهد. با این شرایط شما هم بصورت تئوری و هم عملی و هم کار روی تبلت های مختلف توانسته اید بهترین نتیجه را در تعمیرات بدست آورید.
-----------------
<شرکت انستیتو انفورماتیک کامتک>
اطلاعات بیشتر در وب سایت: www.tamiraat.net/office/pages/amozesh-tamiraat-tablet/
شماره تماس: 09192703053 - 02188931933
آدرس: تهران میدان ولیعصر، مجتمع تجارت ایرانیان
ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
دوره ترکیبی آموزش تعمیرات تبلت و آموزش تعمیرات موبایل شامل تخفیف میباشد. معمولا کلاس تعمیر تبلت روزانه یک جلسه میباشد. یکی از موارد مهم در آموزش تعمیر تبلت ویژه بازار کار ارتباط با فروشندگان قطعات محصولات میباشد، که شما با این مراکز آشنا میشوید.
آموزش تعمیر تاچ تبلت، آموزش تعمیر چیپ گرافیک تبلت، آموزش تعمیر نرم افزار تبلت، آموزش تعویض سوکت شارژ تبلت، آموزش بخش تغذیه تبلت، آنالیز مدار تبلت، مسیر یابی برد تبلت، آموزش بخش سیم کارت تبلت، آموزش تعمیر پردازنده تبلت و آموزش روت کردن تبلت از جمله سرفصلهای مهم در این کلاس میباشد.

تاریخ به روزرسانی: شنبه ۶ دی ۱۳۹۹ ساعت ۱۴:۵۶
لطفا پیش از انجام معامله و هر نوع پرداخت وجه، از صحت کالا یا خدمات ارائه شده، اطمینان حاصل نمایید. سایت آگهی 360، هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد. با مطالعه راهنمای معامله امن، آسوده‌تر معامله کنید.
جدیدترین آگهی‌های موبایل و تلفن، تعمیرات موبایل
جدیدترین آگهی‌ها