آگهی ویژه

فروش تلفن های تصویری گرانداستریم

تلفن های تصویری تولید شرکت گرانداستریم تحول عظیمی در زمینه تولید گوشی های تلفن در دنیای Voip به وجود آورد .
این محصولات در اولین عرضه های خود با بهترین استقبال ها مواجه شدند . گوشی های تلفن تصویری از سری محصولات پر طرفدار موجود در دنیای Voip می باشد .
وبسایت Voipshop.ir تلفن های تصویری گرانداستریم را با قیمت بسیار مناسب در ایران عرضه می کند .
فقط کافی است قیمت تلفن های تصویری ما را با سایر فروشگاه ها مقایسه کنید .
فروشگاه Voipshop.ir اولين و بزرگترين فروشگاه تجهيزاتvoip در ايران است . قيمت پايين محصولات ، گارانتي واقعي و خدمات پس از فروش از مزيت هاي اين فروشگاه مي باشد . شما قادريد تا در اين فروشگاه نکات فني محصول را مشاهده و محصولات را با يکديگر مقايسه کنيد . و در نهايت با انتخاب محصول به صورت آنلاين خريد فرماييد . مشاورين فروش ما مي توانند به شما در خريد محصول مورد نظرتان کمک کنند . تمامي مراحل خريد و مشاوره در اين فروشگاه به صورت آنلاين انجام مي شود .
کيفيت محصولات اين فروشگاه توسط شرکت کاوا ارتبطات هوشمند تضمين مي شود . و شما قادريد تا با خريد از اين فروشگاه از خدمات پس از فروش و گارانتي اين شرکت بهره مند شويد .
محصولات اين فروشگاه از برند هاي معروف دنياي Voip مانند : Grandstream , Snom , Digium, Sanguma, ATCOM, Polycom , Avaya , Yealink , Aastra و ... مي باشند . خريد با قيمت پايين به معناي افت کيفيت و خدمات نيست بلکه وارد کردن محصولات voip به صورت مستقيم و بدون واسطه و فروش بسيار بالاي محصولات voip باعث کاهش قيمت محصولات فروشگاه voipshop.ir در مقايسه با فروشگاه هاي مشابه شده و همچنين کيفيت محصولات حفظ و توسط شرکرت کاوا ارتباطات هوشمند تضمين مي شود .
برخي از محصولات پر فروش فروشگاه :
تلفن هاي آي پي :
Polycom IP331
Grandstream GXP2100
Yealink T22p

تلفن هاي کنفرانس :
Polycom SoundPoint IP 6000
Polycom SoundPoint IP 5000
گيت وي :
Grandstream GXW4104
Quintum Tenor AXT400

تاریخ به روزرسانی: پنجشنبه ۲۳ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۳:۵۰
لطفا پیش از انجام معامله و هر نوع پرداخت وجه، از صحت کالا یا خدمات ارائه شده، اطمینان حاصل نمایید. سایت آگهی 360، هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد. با مطالعه راهنمای معامله امن، آسوده‌تر معامله کنید.
جدیدترین آگهی‌های موبایل و تلفن، سانترال
جدیدترین آگهی‌ها