آگهی ویژه

پتو مسافرتی پتو سفری زیرانداز مسافرتی تشک مسافرتی

گروه تولیدی ترمه اصفهان
بزرگترین تولید کننده کالای مسافرتی در ایران.

گروه تولیدی ترمه اصفهان با بیش از چندین دهه سابقه درخشان و اراده تلاش مؤسسین در راستای جلب رضایت و اعتماد مشتریان توانسته تا با ارتقای تجهیزات و افزایش ماشین‌آلات همگام با تکنولوژی روز دنیا امکان تولید انواع کالای مسافرتی در طرحهای متنوع و زیبا ، در اندازه‌های مختلف را ایجاد کرده، و تولیدات گروه ترمه را به عنوان یکی از محصولات پررونق بازار ایران معرفی کند. همچنین این گروه تولیدی با داشتن کادری مجرب و توان خرید مستقیم بهترین مواد اولیه توانسته در طی سالهای فعالیت خود به خوبی نیازها و سلایق مشتریان خود را ارزیابی کرده و طبق خواسته های آنها و همگام با برترین طرحهای و ایده های روز کالای مسافرتی با قیمت مناسب و با کیفیتی عالی، با بهترین نوع الیاف، پارچه ، نخ ،رنگ و مواد افزودنی بدون ایجاد کمترین حساسیت در طرح و رنگهای متنوع را به خریداران و همکاران عزیز ارائه نماید.
از مهمترین نقاط قوت گروه تولیدی ترمه اصفهان می‌توان به احترام و توجه به نظرات و پیشنهادات مشتریان گرامی و جلب رضایت و خرسندی این عزیزان با افزایش روزافزون کیفیت و تنوع محصولات اشاره کرد.
محصولات ما :
پتوی مسافرتی
پتوی مسافرتی از مهمترین وسایل سفر به حساب می آیند، پتوهای مسافرتی از این نظر که سبک و گرم هستند و به راحتی قابل حمل می باشند از اهمیت بالایی برخوردارند. پتوهای تولیدی ما در وزنها و طرحهای متنوع به صورت یک نفره و دو نفره و با استفاده از بهترین نوع الیاف و استفاده از مرغوب‌ ترین نوع رنگ و مواد افزودنی که در مجموع باعث حصول بالاترین کیفیت بهداشتی و عدم ایجاد حساسیت می‌شود تولید میشود.همچنین بافت مضاعف کناره پتو هم ‌زمان با بافت پتو و عدم استفاده از دور دوزی با نخ زیکزاک.تولید ریشه‌های دو سر پتو که علاوه بر زیبایی بخشیدن از بیرون آمدن نخ‌های پود بافته شده جلوگیری می‌نماید به گونه ای که شما می توانید چندین بار بدون نگرانی از خرابی و بهم خوردن تار و پود آن را شست و شو داده و حتی بهتر از بار اول از آن استفاده نمایید.
زیر انداز مسافرتی
ویژگی های این محصول : ضد آب بودن ، قابلیت شستشو ، دوام بالا . حجم کم ، بسته بندی مناسب ، حمل و نقل آسان ، قیمت مناسب.
انتخابی شیک و مناسب برای سفر , گردش و هدیه
با مغزی دوزی همراه با کیف دسته دار
امکان سفارش در ابعاد دلخواه به همراه چاپ و گلدوزی جهت تبلیغات و هدیه
در رنگ های آبی نارنجی قرمز کرم قهوه ای سورمه ای
مناسب جهت :
هدیه تبلیغاتی- مسافرت- پیک نیک- کوهنوردی - نمازجمعه - استادیوم های فوتبال-و.........

تبلیغی ماندگار برای شرکت های صنعتی تجاری و بازرگانی آژانس های هواپیمایی و.......

مورد نیاز هر خانواده !
مورد نیاز هر ماشین !!

تشک مسافرتی

این نوع از تشک ها زمینی بوده و به دلیل کم جا بودن این تشک ها، گزینه مناسبی برای استفاده دانشجویان،میهمان ، مسافرت و استفاده در چادرهای مسافرتی می باشد.

خصوصیات برتر تشک مسافرتی ما عبارتند از:
* کم حجم و قابل شستشو
* دارای رنگبندی و سایز متنوع
* سبک به همراه کیف قابل حمل
* دارای الیاف مخصوص پلی استر
* حاوی آستر تترونی
* در طرح و رنگ های متنوع
* در بسته بندی کاملاً اقتصادی
* قیمت بسیار مناسب

بالش مسافرتی

این محصول پر شده از الیاف خارجی قابل شستشو متفاوت از الیاف معمولی، انعطاف پذیر، سبک و راحت، طرح دوخت بالش پنبه دوزی شده با کمترین احتمال برای بروز حساسیت. مقاومت کافی برای سر و شانه به هنگام خواب . استفاده از پارچه پنبه ای برای رویه بالش مطابق با استاندارهای بهداشتی به همراه کیف دسته دار برای استفاده در مسافرتها و بهداشت بیشتر بالش.

جهت کسب اطلاعات بیشتر به وب سایت ما www.Tblanket.com مراجعه فرمایید.

تلفکس :

تاریخ به روزرسانی: شنبه ۲۶ مرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۷:۲۶
لطفا پیش از انجام معامله و هر نوع پرداخت وجه، از صحت کالا یا خدمات ارائه شده، اطمینان حاصل نمایید. سایت آگهی 360، هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد. با مطالعه راهنمای معامله امن، آسوده‌تر معامله کنید.
جدیدترین آگهی‌های لوازم، پوشاک
جدیدترین آگهی‌ها