آگهی ویژه

فویل گیله مرد

گروه تولیدی گیله مرد،کار خود را از سال 90 به صورت یک کارگاه کوچک و با پانچ فویل کار خود را شروع کرد و بعدازفعالیت در سال های متوالی توانست رشد چشمگیری در صنعت فویل آلومینیوم داشته باشد به گونه ای تنوع محصولات به 20نوع میرسد.
گیله مرد با صادرات فویل به چند کشور از قبیل عراق و سوریه و لبنان و افغانستان توانسته پوشش محصولات خود را به برون مرز های ایران هم برساند.
این گروه در راستای بهترین خدمات با بهترین کیفیت با شعار کیفیت سلامت و اصالت محصولات ما در حس انسان مداری ماست، می خواهد بهترین محصولات،که ساخته شده از بهترین و سلامت ترین مواد اولیه است به نحوه احسن در بازار توزیع کند تا بدست شما مصرف کنندگان گرانقدر برسد.

صادرات فویل
گیله مرد با صادرات فویل به چند کشور از قبیل عراق و سوریه و لبنان و افغانستان توانسته پوشش محصولات خود را به برون مرز های ایران هم برساند.

شعار گیله مرد
گروه گیله مرد در راستای بهترین خدمات با بهترین کیفیت با شعار کیفیت سلامت و اصالت محصولات ما در حس انسان مداری ماست، فعالیت می کند

تنوع محصولات
گروه تولیدی گیله مرد در سال های متوالی توانست رشد چشمگیری در صنعت فویل آلومینیوم داشته باشد به گونه ای که تنوع محصولات به20 نوع میرسد.

توليد و فروش انواع فويل آلومينيوم،محافظ غذا،سفره يكبار مصرف
فويل آلومينيوم، سفره يكبار مصرف ،محافظ غذا
شركت گيله مرد توليد كننده انواع فويل آلومينيوم (فويل ١ متري،فويل عرض ٢٠و٣٠،٤٥،٦٠،٨٠ سانت )در ضخامت١٤ الي ٧٠ ميكرون
انواع محافظ غذاي ١٠٠،٥٠،٣٠،٢٠،١٠متري
انواع محافظ ١٠٠٠متري
انواع سفره يكبار مصرف

کیفیت سلامت و اصالت محصولات ما در حس انسان مداری ماست
20 نوع تنوع محصول در صنعت فویل آلومینیوم


تماس با ما:

با ما در تماس باشید.

قم.خیابان کوه سفید،خیابان 20 متری آسفالت کوچه شهدا
اقای وحدت 09128521532
تلگرام: foilgilemard
اینستاگرام: foil_prouducts
کارشناسان ما آماده پاسخگویی به شما مشتریان گرامی می باشند

تاریخ به روزرسانی: پنجشنبه ۲۴ فروردین ۱۴۰۲ ساعت ۱۷:۲۸
لطفا پیش از انجام معامله و هر نوع پرداخت وجه، از صحت کالا یا خدمات ارائه شده، اطمینان حاصل نمایید. سایت آگهی 360، هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد. با مطالعه راهنمای معامله امن، آسوده‌تر معامله کنید.
جدیدترین آگهی‌های صنعت، تولید
آگهی‌های ویژه ستاره دار
جدیدترین آگهی‌ها