آگهی ویژه

کف هوشمند IVS

این دستگاه به شکلی عمل میکند که تصاویر مورد نظر را در کف ساختمان به وسیله افکت های مجازی حساس به حرکت به نمایش در می آورد و در هر قدمی که فرد روی تصاویر بر میدارد سنسور های حساس به حرکت در همان منطقه فعال شده و در هر قدم عکس العمل از قبل تعریف شده را انجام میدهد.
به طور مثال تصویر یک حوض پر از ماهی را در نظر بگیرید ، هنگامی که شخصی روی تصویری که روی زمین است قدم میزند انعکاس قدم خود را به صورت مجازی مشاهده میکند و ماهیها از زیر پایش فرار کرده و همزمان صدای پای خود را در آب میشنود.
از این سیستم میتوان برای ایجاد گیم های مجازی در مراکز عمومی مانند مراکز خرید نیز استفاده نمود بازی هائی نظیر فوتبال ، ترکاندن حباب ها ، بیلیارد ، پیانو و غیره بازی هایی هستند که ساعت ها موجب سرگرمی حضار خواهند شد.
علاوه بر آن میتوان از این سیستم بهره برداری تبلیغاتی کرد ، به عنوان مثال با حرکت افراد در محدوده مورد نظر تبلیغات یک فروشگاه یا یک محصول با افکت های جذاب به نمایش در آید.
مجتمع های تجاری ، فروشگاهها ، دفاتر اداری ، سالن های سینما ، بانک ها ، فرودگاه ، مترو ، پاساژ ها و غیره میباشد.: کاربرد این سیستم در مراکزی مانند
همچنین افکت های متعددی وجود دارد و این امکان نیز وجود دارد که بر حسب نیاز مشتری طراحی گردد.
جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد این محصول از لینک زیر استفاده نمائید.
http://www.fanavaranco.net/interactive-display/interactive-floor-display.html
گروه مهندسی فن آوران پارسیان
WWW.FanAvaranCo.NET
info@fanavaranco.net
تلفن : 88938324

تاریخ به روزرسانی: شنبه ۲۶ مرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۳:۵۸
لطفا پیش از انجام معامله و هر نوع پرداخت وجه، از صحت کالا یا خدمات ارائه شده، اطمینان حاصل نمایید. سایت آگهی 360، هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد. با مطالعه راهنمای معامله امن، آسوده‌تر معامله کنید.
جدیدترین آگهی‌های ساختمان، تزئینات
جدیدترین آگهی‌ها