آگهی ویژه

تراش سنگهای قیمتی.تجهیز کارگاه تراش سنگهای قیمتی

آموزش تراش سنگهای قیمتی. تجهیز و راه اندازی کارگاه های تراش سنگهای قیمتی. تامین مواد اولیه اعم از سنگ راف و قطعات و ملزومات کارگاهی. فروش و راه اندازی دستگاه های تراش سنگ ایرانی و امریکایی همراه با گارانتی و ضمانت تامین قطعات و ملزومات. دستگاه تراش فانتزی و تراش فست.
دستگاه پولیش و تامبلر. دستگاه اره سنگ های قیمتی. دستگاه سایز زن و تعداد زن. فستر و.... کلیه آنچه که برای راه اندازی یک کارگاه مدرن و مجهز نیاز دارید.
راه اندازی کارگاه تراش سنگ در تمام نقاط ایران. آموزش و پشتیبانی همیشگی.
قابل توجه مراکز فنی و حرفه ای و آموزشگاه های آزاد.کاری مدرن و نو پا با بازار بکر
لوازم جانبی گوهرشناسی.(با توجه به نیاز بازار انواع لوازم مصرفی و جانبی را که برای تسهیل روند شناسایی سنگ ها مورد استفاده قرار می گیرد در اختیار علاقه مندان قرار می دهد. این لوازم شامل تولیدات داخلی و نیز محصولات کشورهای امریکایی و آسیایی می باشد.)
دستگاه های گوهرشناسی(کشف کانی های گوناگون و تشابه ظاهری بعضی از سنگ ها بعد از تراش، مشکلات بسیاری را در زمینه ارزیابی سنگ های قیمتی بوجود می آورد. این در حالی است که پیشرفت علم و فناوری در زمینه رشد کریستال های کاملا مشابه به کانی طبیعی و ابداع روش های مختلف بهسازی گوهرهای طبیعی، به این مشکلات دامن زده است.در همین راستا، با استفاده از دانش روز دنیا نمونه های دستگاه های گوهرشناسی را با بالاترین کیفیت ارائه می نماید.)
تسترهای گوهرشناسی

تاریخ به روزرسانی: یکشنبه ۱۴ شهریور ۱۴۰۰ ساعت ۱۳:۱۷
لطفا پیش از انجام معامله و هر نوع پرداخت وجه، از صحت کالا یا خدمات ارائه شده، اطمینان حاصل نمایید. سایت آگهی 360، هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد. با مطالعه راهنمای معامله امن، آسوده‌تر معامله کنید.
جدیدترین آگهی‌های آموزش، سایر
جدیدترین آگهی‌ها