آگهی ویژه

واردات سنگ مرمریت کاپوچینو توسط سنگبری گلدستون

سنگ مرمریت کاپوچینو یکی از سنگهای وارداتی است که توسط سنگبری گلدستون در دو رنگ دارک و لایت وارد کشور میشود. این سنگ بصورت فرآوری شده و خام به شکل اسلب از کشور ترکیه وارد ایران شده و توسط کادر مجرب این تیم با کمک دستگاههای مدرن موجود در سنگبری گلدستون در ابعاد دلخواه مشتریان بریده و به آنان ارائه میشود.
از مواردی که سنگبری گلدستون هنگام واردات سنگ مرمریت کاپوچینو به آن توجه خاص مبذول میدارد میتوان به قطر سنگ، لب پر نبودن، گونیا بودن، عدم پوسیدگی و ناخالصی، مقاومت ساب سنگ و نحوه حمل و ارسال سنگ به کشور اشاره کرد که ماحصل تمام موارد ذکر شده هنگام واردات سنگ مرمریت کاپوچینو سبب رضایت خاطر مشتریان را فراهم میسازد.
سنگبری گلدستون آماده پدیرش هر گونه سفارش بدون محدودیت در زمینه تولید و واردات انواع سنگها بوده که جهت کسب اطاعات بیشتر در خصوص سنگ مرمریت کاپوچینو و دیگر محصولات قابل عرضه توسط این سنگبری کافیست با شماره های آن تماس گرفته و یا به وب سایت آن مراجعه نمایید .

تاریخ به روزرسانی: سه شنبه ۲۵ تیر ۱۳۹۸ ساعت ۱۷:۵۰
لطفا پیش از انجام معامله و هر نوع پرداخت وجه، از صحت کالا یا خدمات ارائه شده، اطمینان حاصل نمایید. سایت آگهی 360، هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد. با مطالعه راهنمای معامله امن، آسوده‌تر معامله کنید.
جدیدترین آگهی‌های ساختمان، خدمات ساختمانی
آگهی‌های ویژه ستاره دار
جدیدترین آگهی‌ها