آگهی ویژه

درب و چهارچوب

گروه تولیدی و صنعتی چهارچوب با بیش از دو دهه سابقه کارحرفه ای و اجرای بیش از یکصد پروژه دولتی و خصوصی درون و برون مرزی متشکل از آرشیتکت ها و طراحان داخلی متخصص همچنین با در اختیار داشتن کارخانه ای مجهز با بهره گیری از پیشرفته ترین ماشین آلات روز دنیا و توان تولید منحصر به فرد و تجربه گران بهاء در زمینه تولید محصولات متنوع از چوب طبیعی و ام دی اف آمادگی خود را برای همکاری در انجام پروژه های مبلمان مسکونی ، اداری و تجاری در ایران و کشورهای منطقه اعلام می دارد.
درب و چهارچوب یکی دیگر از تولیدات ما شامل درب و چهارچوب های ورودی و داخلی تمام چوب طبیعی در انواع مدرن و کلاسیک و همچنین درب و چهارچوب MDF با روکش چوب طبیعی یا PVC با نقوش CNC که در طرحهای متنوع تولید می گرد . ضمنا دربMDF به شکل پروفیلی و توسط ماشین آلات مدرن با اجرای کار دقیق در خطوط و سطوح کار بشرح زیر تولید میگردد :
1 . درب و چهارچوب تمام چوب طبیعی در ساخت درب و چهارچوب چوبی قسمت کلاف درب از ترکیب چوبهای سوزنی ، پهن برگ و روکش های طبیعی استفاده شده و قابهای درب از ترکیب ام دی اف ، چوب و روکش های طبیعی چوب توسط ماشین آلات مدرن با اجرای کار دقیق در خطوط و سطوح کار استفاده میشود. رنگ شامل گیاهی جذبی ضد آب ، رنگ پلی استر و رنگ پلی اورتان می باشد.
2 . درب و چهارچوب MDFبا روکش چوب طبیعی شامل کلاف چوب بائوی روسی و صفحات MDF با ضخامت 8 میلیمتر جهت طرفین کلاف می باشد که با اجرای ورق های 3 میلیمتری MDF به عنوان شبکه داخلی مونتاژ و مجموعه آن به علاوه روکش چوب طبیعی مورد نظر طی عملیات پرس آماده مراحل بعدی شامل دور کردن درب و رنگ آمیزی بر اساس سفارش مشتری میگردد.
3 . درب و چهارچوب MDFبا CNCو روکش PVC شامل کلاف چوب بائوی روسی و صفحات MDF با ضخامت 8 میلیمتر جهت طرفین کلاف بر اساس ابعاد مورد سفارش که با اجرای ورق های 3 میلیمتری MDF به عنوان شبکه داخلی جاگذاری شده و مجموعه آن طی عملیات پرس آماده مراحل بعدی شامل حک CNC، روکش PVC و دور کردن درب بر اساس سفارش مشتری میگردد.
4 . درب و چهارچوب MDFپروفیلی شامل کلاف درب از ترکیب ام دی اف و تخته سه لایی ساخته و در سرتاسر کلاف داخل شیار قطعات پروفیلی MDF با روکش PVC یا چوب طبیعی به صورت فاق و زبانه توسط ماشین آلات مدرن با اجرای کار دقیق در خطوط و سطوح کار جاسازی میشود و در پایان بر اساس سفارش مشتری ضمن دور کردن درب و بسته بندی آماده تحویل میگردد.
دپارتمان طراحی چهارچوب بی شک یکی از فعال ترین واحدها در شرکت می باشد، مجموعه ای متشکل از آرشیتکت ها و طراحان داخلی که در کنار ارائه خدمات طراحی، به منظور آشنایی و اشراف کارفرمایان به سفارش کار خود اقدام به ارایه تصاویر سه بعدی در ابعاد واقعی بشرح ذیل می نمایند
1 . معماری و دکوراسیون مسکونی شامل طراحی و دکوراسیون فضای ورودی مجتمع ، لابی و قسمت پذیرش ، سالن اجتماعات و جلسات ، سالن نشیمن و پذیرایی ، سالن غذا خوری ، اتاق خواب ، اتاق کودک ، اتاق مطالعه ، آشپزخانه ، سرویس بهداشتی ، ست تلویزیون، شومینه ، مبلمان ، پارکینگ ، استخر، سونا و جکوزی و غیره.
2 . معماری و دکوراسیون اداری شامل طراحی و دکوراسیون فضای ورودی ساختمان ، لابی و قسمت پذیرش ، سالن اجتماعات و جلسات ، سالن انتظار ، سالن غذاخوری ، سرویس بهداشتی و آبدارخانه و سالن کارکنان

تاریخ به روزرسانی: یکشنبه ۱۴ شهریور ۱۴۰۰ ساعت ۱۳:۰۸
لطفا پیش از انجام معامله و هر نوع پرداخت وجه، از صحت کالا یا خدمات ارائه شده، اطمینان حاصل نمایید. سایت آگهی 360، هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد. با مطالعه راهنمای معامله امن، آسوده‌تر معامله کنید.
جدیدترین آگهی‌های ساختمان، درب اتومات
جدیدترین آگهی‌ها