آگهی ویژه

واردات سنگ مرمریت مارمارا توسط سنگبری گلدستون

سنگ مرمریت مارمارا یکی از شکیل ترین و استثنائی ترین سنگهای کشور ترکیه است که با زمینه سفید و خطوط کاملا" صاف و موازی به رنگ خاکستری گزینه بسیار مناسبی برای پروژه های ساختمانی لوکس و قسمت هایی از فضای داخلی ساختمان نظیر صفحه کابینت ها ، سرویس های بهداشتی لوکس و... میباشد .
سنگ مرمریت مارمارا از معدنی در مارمارای ترکیه استخراج و به سراسر دنیا صادر میشود . واردات این سنگ در ایران توسط سنگبری مدرن و معتبر گلدستون مطابق با نوین ترین روشهای حمل و جابجایی از طریق یکی از ناوگانهای دریایی یا جاده ای انجام شده و راهی بازار کشور میشود .
سنگبری گلدستون علاوه بر واردات سنگ مرمریت مارمارا واردات برخی دیگر از سنگهای خارجی نظیر سنگ مرمریت کاپوچینو ، سنگ مرمریت لته ، سنگ مرمریت امپرادور ترکیه ، سنگ امپرادور اسپانیا و ... را نیز انجام داده و نیاز خواستاران این گونه سنگهای شکیل و منحصربفرد را پاسخگو میباشد .
برای سفارش سنگ مرمریت مارمارا همچنین استعلام قیمت آن کافیست با شماره های سنگبری گلدستون تماس گرفته و یا به وب سایت آن مراجعه نمایید .

تاریخ به روزرسانی: چهارشنبه ۲۷ شهریور ۱۳۹۸ ساعت ۱۲:۱۴
لطفا پیش از انجام معامله و هر نوع پرداخت وجه، از صحت کالا یا خدمات ارائه شده، اطمینان حاصل نمایید. سایت آگهی 360، هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد. با مطالعه راهنمای معامله امن، آسوده‌تر معامله کنید.
جدیدترین آگهی‌های ساختمان، خدمات ساختمانی
آگهی‌های ویژه ستاره دار
جدیدترین آگهی‌ها