آگهی ویژه

پنل رایگان ارسال و دریافت SMS آریانا

امروزه برای برقراری ارتباط با مشتریان و انجام تبلیغات پیامکی نیاز به استفاده از خدمات ارسال و دریافت پیامک یکی از شرکت های فعال در این زمینه می باشیم. تمامی این شرکت ها خدمت ارسال و دریافت پیامک را با پیش شماره های خطوط اس ام اس (1000،2000،3000 و 021) به مشتریان خود ارائه می دهند. تفاوت تمامی این شرکت ها با یکدیگر در قابلیت های ارائه شده بر روی پنل ها (نرم افزاری های تحت وب اس ام اس)، خدمات و سرویس های ارسال و دریافت پیامک آنها می باشد که در نرم افزار های آنها قابل مشاهده خواهد بود.

شرکت طراحی مهندسی آریانا شرق از سال 1384، سعی در ارائه خدمات متمایزی در سامانه های ارسال و دریافت SMS نموده است و این پنل ها را در 3 ویرایش (رایگان، ساده و حرفه ای) طراحی و در اختیار کاربران خود و علاقه مندان قرار داده است.

پنل رایگان ارسال و دریافت پیامک آریانا:

با استفاده از این پنل رایگان ارسال SMS ، شما می توانید با اتصال به اینترنت پیام های مورد نظر (اطلاع رسانی جلسات, ارسال پیام های تبریک , تسلیت و تماس با مشتریان) خود را در هر ساعت از شبانه روز با سرعت بسیار بالا ارسال نمایید. این سیستم یک سامانه ارسال اس ام اس رایگان بوده و هیچ هزینه ای بابت خرید خط و یا پنل از شما دریافت نمی شود و تنها باید برای ارسال، میزان شارژ مورد نظر را توسط شرکت تهیه نمایید
درصورت عدم رضایت از خدمات پنل SMS آریانا تا 10 روز از تاریخ خرید با یک تماس تلفنی کل مبلغ خرید و باقی مانده شارژ خود را دریافت نمایید.

تاریخ به روزرسانی: دوشنبه ۶ آذر ۱۴۰۲ ساعت ۱۷:۳۸
لطفا پیش از انجام معامله و هر نوع پرداخت وجه، از صحت کالا یا خدمات ارائه شده، اطمینان حاصل نمایید. سایت آگهی 360، هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد. با مطالعه راهنمای معامله امن، آسوده‌تر معامله کنید.
جدیدترین آگهی‌های موبایل و تلفن، خدمات SMS
جدیدترین آگهی‌ها