آگهی ویژه

کود مرغ

فروش فله کود مرغی مرغوب و خشک با قیمت بسیار مناسب

تحویل در کرج و درب مرغداری

09128786045
صفری
کود دهی:
میزان عناصر غذایی موجود در خاک بستگی به ساختمان و بافت خاک ، سوابق کشت و کار و عملیات انجام شده بر روی آن دارد. خاکها در اثر تداوم برداشت محصول ، از نظر مواد معدنی و عناصر غذایی فقیر میشوند و نیاز به کود پیدا میکنند که برای جبران آن ، میتوان طی یک برنامه زمانبندی مشخص اقدام به استفاده از کودهای مختلف شیمیایی ، حیوانی و گیاهی نمود. هدف از زمانبندی مصرف کود ، به دست آوردن بهینه ترین واکنش گیاه به کود میباشد.

مقدار و زمان مصرف کود دو عامل مهم برای کاربرد صحیح کودها و افزایش بازده مصرفی آنها است. بدیهی است که مقدار کود مصرفی ، بر اساس مقدار عناصر غذایی موجود در خاک ، میزان جذب عناصر توسط گیاه و نیاز گیاه در طول دوره رشد تعیین میگردد.

مصرف کود مرغی : در فصول مختلف سال کود مرغی را در مزارع مصرف می کنند. با مصرف آن در فصل پاییز بیشترین زمان برای تجزیه کودمرغی و آزاد سازی عناصر غذایی موجود در آن فراهم می گردد.

کود مرغی موجب اصلاح فعالیت بیولوژیکی ، کشت و کار و خواص شیمیایی خاک می شود ، سه تن کود مرغی تازه معادل 50 کیلوگرم سولفات پتاسیم ، 100 کیلو گرم سوپر فسفات تریپل و 50 تا 100 کیلوگرم اوره دارد.

کود مرغی ترکیب شیمیایی بسیار متفاوت نسبت به سایر کودهای حیوانی دارد که در کود مرغی مقادیر نسبتا زیاد اسید اوریک و سایر اوریدها وجود دارد.

مقدار مصرف کود مرغی : بهترین روش در تعیین مقدار کود مرغی در هر هکتار انجام آزمون خاک می باشد. و مقدار مصرف آن با توجه به آزمون تجزیه کود مرغی و آزمون خاک زراعی تعیین با مشورت و نظر مهندسین جهاد و کشاورزی منطقه انجام می شود.

شرایط نگهداری کود مرغی فله :

کود مرغی گرانوله دارای NPK طبیعی است و موجب اصلاح فعالیت بیولوژیکی ، کشت و کار و خواص شیمیائی خاک می شود. سه تن کود مرغی تازه معادل 50 کیلوگرم سولفات پتاسیم ، 100 کیلوگرم سوپر فسفات تریپل و 50 تا 100 کیلوگرم اوره دارد.

کود مرغی ترکیب شیمیایی بسیار متفاوت نسبت به سایر کود های حیوانی دارد. در کود مرغی مقادیر نسبتا" زیاد اسید اوریک و سایر اوریدها وجود دارد. کود مرغی تازه حدود 70 درصد رطوبت دارد. کود مرغی فله بدون فرآوری نیز چنانچه به درستی نگهداری و به مزرعه منتقل و مصرف شود ، کود بسیار با ارزشی می باشد.

برای کاهش خروج گاز امونیاک و بوی تند کود مرغی و کاستن تلفات روان آب فسفر و عناصر غذایی کم مصرف ، کود مرغ با سولفات آلومینیوم اصلاح می شود.

کود مرغی پودری : کود مرغ گوشتی و تخمی و مرغ مادر ، ابتدا رطوبت گیری گردیده و پس از خشک شدن ، آسیاب شده و بصورت پودری بسته بندی می گردد. و می توانیم گوگرد و ریز مغذی ها را نیز بنا به سفارش به آن اضافه نمائیم. این کود ارزانتر از سایر کود های مرغی و اقتصادی تر برای کشاورزان است.

مزایای کود مرغی پودری کیمیا :

خاکPH کاهش موضعی

افزایش مواد آلی خاک

اصلاح فعالیت بیولوژیکی خاک

افزایش چسبندگی خاکهای شنی

کاهش چسبندگی خاکهای رسی

افزایش میکرو ارگانیزم های مفید خاک

تیره کردن رنگ خاک و جذب انرژی بیشتر

بهبود خصوصیات فیزیکی ، شیمیایی و حاصلخیزی خاک

کم کردن جرم حجمی ظاهری و افزایش تخلخل و نفوذ پذیری خاک

تاریخ به روزرسانی: شنبه ۲۵ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۳:۳۵
لطفا پیش از انجام معامله و هر نوع پرداخت وجه، از صحت کالا یا خدمات ارائه شده، اطمینان حاصل نمایید. سایت آگهی 360، هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد. با مطالعه راهنمای معامله امن، آسوده‌تر معامله کنید.
جدیدترین آگهی‌های خدمات، کشاورزی و دامداری
جدیدترین آگهی‌ها