آگهی ویژه

صدور بیمه مسئولیت در شرق تهران در کوتاهترین زمان ممکن

صدور بیمه مسئولیت در شرق تهران با بیشترین پشتیبانی خسارات وارده به کارکنان یکی از دهها انواع خدمات بیمه ای است که توسط نمایندگی بیمه آسیا در شرق تهران به هموطنان ارائه میشود. صدور این بیمه نامه در کوتاهترین زمان ممکن بصورت تمام وقت حتی در روزهای تعطیل تنها با یک تماس یا از طریق تلگرام و ایمیل و با ارسال رایگان بیمه نامه به محل انجام میگیرد.
کارفرمایان نسبت به کارگران و کارکنان خود مسئول بوده و با درخواست صدور بیمه مسئولیت برای آنان گام مؤثری در راستای تضمین سلامت جانی آنان بر میدارند. مطابق قانون مسئولیت مدنی همه افراد اجتماع در مقابل صدمات وارده به دیگران حین کار مسئول بوده و ملزم به جبران این ضرر و زیان میباشند.
بیمه آسیا در شرق تهران یکی از شرکتهایی است که با صدور بیمه مسئولیت در راستای ایجاد آرامش و امنیت شغلی به هموطنان نقش مؤثری داشته و سلامت جانی آنان را تضمین میکند. برای بهره مندی از بیمه مسئولیت کافیست با شماره های نمایندگی بیمه آسیا در شرق تهران تماس گرفته و شاهد صدور بیمه مسئولیت در شرق تهران در کمترین زمان ممکن توسط این نمایندگی باشید.

تاریخ به روزرسانی: پنجشنبه ۳۰ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۱:۳۲
لطفا پیش از انجام معامله و هر نوع پرداخت وجه، از صحت کالا یا خدمات ارائه شده، اطمینان حاصل نمایید. سایت آگهی 360، هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد. با مطالعه راهنمای معامله امن، آسوده‌تر معامله کنید.
جدیدترین آگهی‌های بازار کار، بیمه کار
جدیدترین آگهی‌ها