آگهی ویژه

آموزش کامل نانچیکو

آموزش نانچیکو و سلاح های سردتوسط استاد خاکی
نانچیكو :
یک باور عامیانه بسیار معروف می‌گوید که نانچاکو در اصل یک ابزار خرمن‌کوبی برای جداکردن برنج از شلتوک بوده که کشاورزان ژاپنی آن را به شکل یک سلاح مرگبار درآوردند تا با آن به نبرد سامورایی‌ها بپردازند.
Nunchaku نانچاكو یا نانچیکو متشكل از دو تكه چوب سخت كه توسط طناب یا زنجیر به هم متصل شده است شكل كرفته است . در گذشته و حال این سلاح جزوه ابزار كشاورزی بشمار می رفت. هرچوب نانچاكو را فك گویند و این فك از سه قسمت بالا، میانی وپایین تشكیل شده است .
بطور عمده هر سلاح نانچیكو از سه قسمت اصلی وكاربردی تشكیل یافته شده است . كه درشكل آمده اتصال بین دوفك یك قسمت را تشكیل می دهد. قسمت بالائی را سرفك گویند و درانتهای فك كه همان محل برخورد فك با اجسام یا حریف می باشد را گویند. روایتی باستانی است كه درمورد تمامی سلاحها درهنر های رزمی نین جوتسو گفته می شود . ( طی ساعتها تمرین با نانچكو این سلاح جزئی از روح وبدن شما در خواهد آمد )هنگامیكه شما با این نیت تمرین كنید .
نانچیكو عضوی از بدنی شما میشود. قدرت تخریب این سلاح بیش از 300کیلوگرم می باشد که به راحتی میتوانند جمجمه دشمن را منحدم کند. این سلاح ساده و بسیار ارزن به راحتی دردسترس همگان است می توان را به راحتی ساخت . در هنرهای رزمی نین جوتسو آموزش این سلاح از ابتدا کمربند سفید آغاز میشود . استفاده از این سلاح در هنر رزمی نین جوتسو بطور کلی شامل5 روش بسیار مهم میباشد.
1- تکنیکهای دفاعی 2- تکنیکهای هجومی 3- تکنیکهای ترفندی 4- تکنیکهای نمایشی 5- تکنیکهای آکروباتکی رزمی ساختار نانچیکو انواع زیادی دارد – چوبی – پلاستیکی – فلزی – پارچه ای – ابری – و باتومی اندازه ناچیکو به نوع وشرایط استفاده از آن دارد ولی بهترین اندازه باید تمام یک فک آن آرنج شما تا مشت جمع کرده شما را پوشش بدهد. سرعت مانور با نانچیکو بنا به تمرینات مستمر و منظم شما دارد . هر تکنیکی باید ساعتها تمرین شود تا بتواند به مهارت رسید.
این مجموعه آموزشی شامل بخش های زیر است:
کاتا و فرم و تکنیک
مبارزه و دفاع در برابر چوب
قانون و سبک های مختلف

قیمت: 5,000 تومان
تاریخ به روزرسانی: پنجشنبه ۲۳ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۳:۴۸
لطفا پیش از انجام معامله و هر نوع پرداخت وجه، از صحت کالا یا خدمات ارائه شده، اطمینان حاصل نمایید. سایت آگهی 360، هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد. با مطالعه راهنمای معامله امن، آسوده‌تر معامله کنید.
جدیدترین آگهی‌های آموزش، ورزش
جدیدترین آگهی‌ها