آگهی ویژه

دستگاه بسته بندی میشکا

دستگاه بسته بندی میشکا به صورت دو سر پرس (پیلوپک) این محصول را بسته بندی می کند با استفاده از این دستگاه می توانید ضایعات ایجاد شده از محصول و سلفون خود را به حداقل برسانید این دستگاه در محیط های صنعتی و غیر صنعتی قابل استفاده می باشد و جهت مصرف برق بهینه شده است.

دستگاه بسته بندی میشکا دارای 4 فک می باشد و سرعت بسته بندی این دستگاه 250 بسته در دقیقه است. از دیگر مشخصات این دستگاه بسته بندی داشتن نیروی محرکه 2 عدد الکتروموتور و 2 عدد گیربکس ایتالیایی می باشد و سایر قطعات و موتورآلات این دستگاه نیز دارای کیفیتی بسیار بالا می باشند. دستگاه بسته بندی میشکا ماشین سازی مسائلی حافظه ای جهت ذخیره سازی پارامترهای 6 محصول بسته بندی دارد و ولتاژ وروردی برق این ماشین بسته بندی 220 ولت تکفاز می باشد و این باعث شده است دستگاه بسته بندی علاوه بر محیط های صنعتی در محیط های نیمه صنعتی هم قابل نصب و استفاده باشد. تنظیم حرارت در ماشین بسته بندی میشکا توسط سیستم ON & OFF-PID انجام می پذیرد. نصب سلفون تا عرض 25 سانتی متر بر روی این دستگاه بسته بندی امکان پذیر می باشد و همچنین قطر رول آن 35 سانتی متر است.حداقل ابعاد بسته 1*6*40 و حداکثر ابعاد بسته 30*90*80 می باشد.

کانال تلگرام: masaelifactory
پیج اینستاگرام: masaelimachine

قیمت: 1 تومان
تاریخ به روزرسانی: پنجشنبه ۲۸ دی ۱۴۰۲ ساعت ۰۹:۲۰
لطفا پیش از انجام معامله و هر نوع پرداخت وجه، از صحت کالا یا خدمات ارائه شده، اطمینان حاصل نمایید. سایت آگهی 360، هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد. با مطالعه راهنمای معامله امن، آسوده‌تر معامله کنید.
جدیدترین آگهی‌های صنعت، ماشین آلات صنعتی
آگهی‌های ویژه ستاره دار
جدیدترین آگهی‌ها