آگهی ویژه

کراس کات Cross Hatch Adhesion Tester

این ابزار برای ارزیابی چسبندگی پوشش های مختلف استفاده می شود. کراس کات ساخت BIUGED چین مدل BGD 502دارای تیغه های برش 6 یا 11است که با فاصله های مختلف روی دسته نصب شده است. این ابزار، یک وسیله با طول عمر بالا با 6 لبه برش و یک دسته چوبی است که کار با آن را راحت تر می کند.
پکیج کراس کات عبارت است از:
کیف حمل و نقل
کراس کات و دسته
قلم مو
ذره بین
یک رول 3M چسبشفاف scotch
روش کار:
برای انجام آزمون چسبندگی فیلم خشک از استاندارد ASTM D3359 استفاده می شود . بر اساس روش B این استاندارد با استفاده از کاترهای مخصوص شانه دار تعداد 25 عدد مربع منفصل از یکدیگر را از مابقی پوشش جدا می کنند. سپس از یک نوار چسب مخصوص جهت جدا کردن پوشش از سطح فلز استفاده می کنند و آن را به خوبی بر روی پوشش چسبانده و با نیروی دست با زاویه 180 درجه از سطح جدا می کنند. سپس با استفاده از ذره بین میزان پوشش گسیخته شده از فلز آن را درجه بندی می کنند.
شرکت ویتا طب کوشا ارائه دهنده تجهیزات آزمایشگاه رنگ و رزین و چسب می باشد. کلیه محصولات این شرکت با یکسال گارانتی و ده سال خدمات پس از فروش آماده ارائه به مشتریان عزیز می باشد.
- جهت دریافت کاتالوگ محصولات و قیمت روز با بخش فروش شرکت ویتا طب تماس حاصل فرمایید.

تاریخ به روزرسانی: یکشنبه ۲ خرداد ۱۴۰۰ ساعت ۱۰:۱۵
لطفا پیش از انجام معامله و هر نوع پرداخت وجه، از صحت کالا یا خدمات ارائه شده، اطمینان حاصل نمایید. سایت آگهی 360، هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد. با مطالعه راهنمای معامله امن، آسوده‌تر معامله کنید.
جدیدترین آگهی‌های پزشکی و سلامت، آزمایشگاه
جدیدترین آگهی‌ها