آگهی ویژه

نرم افزار ثبت اتوماتيک آگهي در سايتها

تبليغات انفجاري در اينترنت با نرم افزار درج آگهي روبوادز

آيا مي دانستيد گروه طلاي نرم به مدت 9 سال است که کار دستي ثبت نام و درج آگهي و بروزرساني آگهي در سايت هاي تبليغاتي را با ارائه نرم افزار درج آگهي روبوادز، اتوماتيک نموده است؟
آيا مي دانستيد با بکار بردن نرم افزار درج آگهي مي توانيد افزايش بازديد سايت را داشته باشيد؟
آيا مي دانستيد نرم افزار درج آگهي يک نرم افزار افزايش فروش اينترنتي و مشتري مي باشد؟

قدرتمندترين نرم افزار تبليغاتي «نرم افزار ارسال آگهي روبوادز»

مطمئناً هدف همه شرکتها ، کارخانجات ، مؤسسات و همه صاحبان کسب و کار افزايش فروش و مشتري مي باشد. چه راه حل پايداري جهت افزايش تبليغات اينترنتي وجود دارد؟ مسلما درج آگهي در سايت هاي تبليغاتي اولين راه حل بسيار کارآمد و پايداري مي باشد که مي تواند کمک شاياني به صاحبان کسب و کار نمايد تا منجر به افزايش فروش و مشتريان آنها گردد.
اما سوال اينجاست:
حداقل بايد چند آگهي در اينترنت بايد ثبت شود تا منجر به افزايش مشتري گردد؟
روزانه حداقل بايد چند آگهي در اينترنت ثبت گردد ؟

اين نکته را فراموش نکنيد درج آگهي روزانه در حداقل 100 سايت خوب و هر روز با عناوين ، متن ها و کلمات کليدي متفاوت مي تواند راهکار بسيار عملي و سودمند جهت افزايش بازديد آگهي و در نهايت سايت شما گردد.
ولي همانطور که مي دانيد درج روزانه آگهي در حداقل 100 سايت توسط يک کاربر معمولي و هر روز در 100 سايت با عناوين و متن هاي مختلف امکانپذير نيست. زيرا اينکار زمانبر است.
بنابراين گروه نرم افزاري طلاي نرم نرم افزار درج آگهي روبوادز را ارائه نموده تا به جاي شما وارد 150 سايت درج آگهي گردد و به صورت خودکار به ثبت نام و درج آگهي هاي شما بپردازد.
نرم افزار درج آگهي اسپمر نيست بلکه يک ربات يا نرم افزار است که تمامي کارهايي که يک کاربر عادي جهت ثبت نام و يا درج آگهي نياز است انجام دهد ،را خود انجام مي دهد. يعني نرم افزار اتوماتيک و هوشمندانه وارد سايت تبليغاتي مي شود ، تمامي فيلدهاي مورد نياز جهت ثبت نام را پر مي کند ،خود کليک ها را انجام مي دهد و در مرحله بعد خود اقدام به پر نمودن فيلدهاي درج آگهي مي نمايد.
تمامي اين پروسه ،هوشمند و اتوماتيک توسط ربات انجام مي شود تا در نهايت آگهي شما در 150 سايت روزانه ارسال گردد. اين کار نهايت در مدت 1 الي دو ساعت قابل انجام است. بنابراين مي توان مجدد نرم افزار را براي ارسال آگهي ديگري با متن و عنوان و کلمات کليدي ديگر اجرا نمود.
به اين ترتيب به کمک نرم افزار قانون مندانه و به راحتي و با سرعت فراوان مي توان سايت هاي آگهي را از آگهي هاي مختلف تبليغاتي خود غني نمود. اينگونه مشتريان با سرچ کلمات کليدي زمينه کاري شما، با توجه به گستردگي آگهي هاي شما، با احتمال بيشتري به سمت آگهي هايتان و در نهايت به سمت سايت شما هدايت خواهد شد.
بلي. مزيت ديگر نرم افزار درج آگهي افزايش بازديد واقعي از آگهي و سايت شما خواهد بود.
گروه طلاي نرم اولين و تنها نرم افزار درج آگهي موجود در بازار، تحت عنوان روبوادز را ازسال 1385 روانه بازار نموده و تاکنون نيز تنها شرکت ارائه دهنده اين نرم افزار کارا مي باشد. نرم افزار ارسال آگهي انبوه روبوادز را مي توان قدرتمندترين نرم افزار درج تبليغات در اينترنت ناميد که مهمترين نکته در آن پايداري تبليغات در اينترنت مي باشد که هيچ وقت تاريخ انقضا ندارد.

سايت جهت کسب اطلاعات بيشتر : http://www.softgold.ir/product/index/7

شماره تماس : 09195559428 - 09148348342 -- 9 - 04135558058

قیمت: 11 تومان
تاریخ به روزرسانی: شنبه ۲۵ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۵:۴۳
لطفا پیش از انجام معامله و هر نوع پرداخت وجه، از صحت کالا یا خدمات ارائه شده، اطمینان حاصل نمایید. سایت آگهی 360، هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد. با مطالعه راهنمای معامله امن، آسوده‌تر معامله کنید.
جدیدترین آگهی‌های کامپیوتر، فروش نرم افزار
جدیدترین آگهی‌ها