آگهی ویژه

انواع سنگ وارداتی با بهترین کیفیت در گلدستون

سنگ وارداتی به کلیه محصولات سنگی اطلاق میشود که از کشورهای خارجی مانند ترکیه ، چین ، اسپانیا ، ایتالیا و... وارد کشور میشود .
از آنجا که ایران به تمامی معادن سنگ در کشور دسترسی ندارد نیاز به واردات برخی از انواع سنگ ها از کشورهای خارجی ضرورت می یابد که این مهم از طریق یکی از پیشرفته ترین و تخصصی ترین سنگبریهای کشور " سنگبری گلدستون " با بالاترین کیفیت و دقت در زمینه انتخاب نوع و جنس سنگ و با مقرون به صرفه ترین قیمت انجام میشود .
برخی از انواع سنگهای وارداتی که توسط سنگبری گلدستون وارد کشور میشود شامل سنگ مرمریت امپرادور ترکیه ، سنگ مرمریت امپرادور دارک ترکیه ، سنگ مرمریت مارمارا ، سنگ مرمریت کاپوچینو ، سنگ مرمریت لته ، سنگ امپرادور اسپانیا و... میباشد .
جهت سفارش هر یک از سنگهای وارداتی مورد نظرتان به سنگبری گلدستون کافیست با شماره های سنگبری تماس گرفته و یا به وب سایت آن مراجعه نمایید .

تاریخ به روزرسانی: چهارشنبه ۲۷ شهریور ۱۳۹۸ ساعت ۱۲:۱۴
لطفا پیش از انجام معامله و هر نوع پرداخت وجه، از صحت کالا یا خدمات ارائه شده، اطمینان حاصل نمایید. سایت آگهی 360، هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد. با مطالعه راهنمای معامله امن، آسوده‌تر معامله کنید.
جدیدترین آگهی‌های ساختمان، خدمات ساختمانی
آگهی‌های ویژه ستاره دار
جدیدترین آگهی‌ها