آگهی ویژه

منابع آزمون کارشناسی ارشد حسابداری

«بسمه تعالی»

انتشارات تبلور دانش – گروه DLM

از صمیم قلب به شما تبریک می گوییم که تصمیم گرفته اید در آزمون کارشناسی ارشد شرکت کنید. نفس شرکت در آزمون کارشناسی ارشد ، با توجه به ظرفیت بسیار کم دانشگاه ها نسبت به تعداد داوطلبان ، فارغ از نتیجه آن تصمیمی با اهمیت و جسورانه تلقی می شود و اگر به قبولی بیانجامد که موفقیت بسیار بزرگ و مثال زدنی خواهد بود.
بررسی درصد های داوطلبان برتر سالهای گذشته در درس «حسابداری مالی» که در آزمون حسابداری (1134) ضریب 3 دارد و نقش بسیار تاثیرگذاری در نتیجه نهایی آزمون کارشناسی ارشد ایفا می کند ، نشان می دهد درصدهای بالای 70% در این درس بسیار نادر است. بنابراین اگر داوطلبی بتواند در «حسابداری مالی» درصد بالای 80% کسب کند بخش اعظم رقبای خود را پشت سر گذاشته و این یعنی قبولی تقریباً قطعی در مقطع کارشناسی ارشد.
چیزی که باعث شده پاسخ به سئوالات «حسابداری مالی» مشکل به نظر برسد ، این است که منابع طراحی سئوالات در این درس از سال 1385 به سمت استانداردهای حسابداری ایران کشیده شده در حالیکه بسیاری از داوطلبان با آن (یا تغییرات آن) آشنایی ندارند. منبع اصلی سوالات حسابداری مالی از نشریه شماره 160 سازمان حسابرسی ایران ، تحت عنوان "استانداردهای حسابداری ایران" می باشد که یادگیری این استانداردها در فرصت محدود بسیار مشکل به نظر می رسد. در این مجموعه این استانداردها (که براساس آخرین تغییرات به روز می باشد) به شیوه ای کاملاً علمی و با زبانی ساده به شما داوطلبان محترم آموزش داده شده و با حل مسائل فراوان تلاش کرده ایم به یادگیری هر چه آسانتر و درک عمیق تر آن بیفزایم. تمامی نکاتی که نیاز دارید برای کنکور ارشد بدانید به صورت یکجا در اختیار شما قرار داده شده و همه تست های سراسری و آزاد 70-93 را پوشش داده ایم. نکات و مطالب رفرنس های اصلی و نیز منابع آزمون همه موسسات ، تست های کنکور ، تست های تالیفی و مطالب تکمیلی همه به صورت یکجا و در یک پک در اختیار شما قرارداده شده آن هم در قالب فلش کارت با این رویکرد که مطلبی نباشد که برای کنکور ارشد به دانستن آن نیاز داشته باشید و درپک نیامده باشد.
با این رویکرد که سوالی در کنکور (سراسری و آزاد) نیاید که شما قبلا ندیده باشید.
با این رویکرد که ان شاء ا... بروید برای 100% زدن حسابداری مالی.

جاهایی که لازم بوده عین مطلب از رفرنس مربوطه آورده شده و جاهایی که لازم بوده برای درک بهتر ، مطالب کاملا تشریح شده و حل به صورت گام به گام کاملا توضیح داده شده است. همچنین استانداردهای جدید با قدیم مقایسه شده اند.
هرسرفصل با رنگی متفاوت و طرحی زیبا در اختیار شما قرار داده شده زیرا «خود رنگ» کمک به پیوند انسان با «من کودکی» خویش می کند و ما به من کودکی و حافظه تصویری اهمیت می دهیم. معتقدیم لازم نیست مطالعه ، یک اجبار کسل کننده برای قبولی در آزمون باشد ، بلکه می تواند فعالیتی شیرین ، شاد و خوشایند باشد. به همین خاطر تلاش کرده ایم مطالب با زبانی ساده و با مثال هایی ملموس و با توضیحات کامل بیان شوند تا کمترین تلاش ذهنی را از داوطلب ، طلب کند. و نیز این همه کتاب را که ضخامت صفحات هریک شاید قبلا باعث می شد اصلا رغبت نکنیم طرفش برویم ، حالا همه یکجا در یک پک در اختیار شما عزیزان قرار داده شده آن هم در قالب فلش کارت (برگه هایی با ابعاد 6*8 ) ؛ فلش کارت هایی که می توانید هر روز با خود حمل کنید و در اوقات پرت خود در طول روز مطالعه شان کنید. روش مطالعه و نحوه طراحی فلش کارت ها کاملا منطبق با دروس با ماهیت ریاضیات ، ثبت کردنی و حل کردنی (نظیر حسابداری مالی) می باشد و با فلش کارت هایی که برای دروس با ماهیت حفظ کردنی طراحی می شوند ، متفاوت است.
اگر با داوطلبان سالهای گذشته صحبت کنید یا خود داوطلب آزمون کارشناسی ارشد سالهای گذشته بوده باشید و علیرغم جدیت در ورود به مقطع کارشناسی ارشد نتیجه مطلوب را کسب نکرده باشید حتما تصدیق می فرمایید که کلی وقت گذاشته اید و روزی چند ساعت منابع مربوط به «حسابداری مالی» را مطالعه کرده اید یا از این موسسه به آن موسسه در رفت و آمد بوده اید و تازه با نزدیک شدن به زمان کنکور احساس می کنید چیز زیادی به یاد نمی آورید و در تستهای سالهای گذشته نمی توانید درصد بالایی کسب کنید.
روش DLM بهترین روش مطالعه «حسابداری مالی» است که درصد بالای 80% را برای شما تضمین می کند. و چه بسا بتوانید به همه سئوالات پاسخ صحیح دهید که اگر کسی حائز درصد 100% در این درس شود و در سایر دروس درصد معمولی کسب کند به معنای قبولی قطعی در دانشگاه دولتی خواهد بود.
ما سعی کرده ایم تمامی مطالبی را که نیاز دارید برای رسیدن به این مهم بدانید پوشش داده باشیم و همان طوری که قبلا ذکر شد درصد حداقل 80% را برای شما تضمین می کنیم.
استفاده از روش DLM زمانی بسیارکمتر از مطالعه عادی و به سبک سنتی از شما می گیرد و می توانید از زمان صرفه جویی شده برای آمادگی بیشتر در سایر دروس استفاده کنید.
اساس روش DLM بر آموزش مطالب حسابداری از طریق فیش های آموزشی (فلش-کارت) بنا شده است. حسن مطالعه فیش بجای مطالعه کتاب این است که در مطالعه فیش توجه شما بر روی مطالب کلیدی و کلمات مهم متمرکز می شود. در حالیکه در هنگام مطالعه کتاب ممکن است در انبوهی از مطالب ، مطلبی از جلوی چشمان شما عبور کند و همان مطلب می تواند به عنوان تست کنکور مطرح شود و زدن یا نزدن یک تست در این حجم رقابت نیز می تواند تعیین کننده قبولی یا عدم قبولی شما باشد. در فلش کارت های حسابداری مالی سعی شده است تمامی مطالب حسابداری در 26 سرفصل با توضیحات کامل ارائه شوند. این 26 سرفصل بر اساس اهمیت آنها در حسابداری تنظیم شده و تلاش شده است تا با تفکیک مباحث در فصول گوناگون بر یادگیری آنها افزوده شود.
در طراحی بسته آموزشی DLM با استفاده از کارشناسان مجرب تکنولوژی های آموزشی و اساتید پرسابقه و با تجربه در این درس و همچنین استفاده از دانشجویان رتبه تک رقمی سالهای گذشته که خود ، این مسیر را با موفقیت طی کرده اند و مصائب احتمالی آنرا لمس نموده اند تلاش شده است هیچ مطلبی جا نیفتد و مجموعه فلش کارت ها صددرصد مطالبی را که لازم است برای موفقیت در آزمون سراسری بیاموزید در برگیرد. با توجه به اینکه حسابداری بیشتر جنبه مفهومی و حل مساله دارد ، در طراحی فلش کارت ها به این مهم توجه ویژه ای شده و جاهایی که لازم بوده سوالات تشریحی و یا سوالات کنکور سالهای گذشته آورده شده است. ضمنا روش منحصر به فرد DLM به شما کمک می کند هر روز چند فیش محدود را مطالعه کنید و یاد بگیرید و بدون آنکه احساس خستگی و یکنواختی به شما دست بدهد تا کنکور حداقل 5 مرتبه (مطابق با زمان بندی لایتنر) آنها را مرور خواهید کرد. (فقط با روزی 50 تا 60 دقیقه مطالعه) ؛ درست مانند این است که می خواهید یک کوه عظیمی را جابجا کنید. در ابتدا وقتی به عظمت کوه و ناممکن بودن جابجا کردن آن فکر می کنید ممکن است در اراده شما خللی ایجاد شود یا حتی به دست کشیدن از این کار فکر کنید. روش DLM به شما پیشنهاد می کند مطالب انبوه حسابداری مالی را که مطالعه آنها با یادگیری جزئیات حداقل نیازمند 6 ماه مطالعه روزی 5-4 ساعت است در قالب مطالعه چند فیش در روز یاد بگیرید که هم همه مطالب را پوشش می دهند و هم نتیجه بهتری برای شما به ارمغان می آورند و هم زمان بسیار کمتری از شما می گیرند. درست به منزله اینکه آن کوه بزرگ را به قسمتهای بسیار کوچکی تقسیم کنید و هر روز یکی از آن قسمتها را انتقال دهید ؛ در انتها با تعجب می بینید همه آن کوه عظیم را جابجا کرده اید بدون آنکه نفس نفس بزنید!
مطالعه روزی چند فیش محدود ولی بصورت مستمر نوعی برنامه ریزی درونی را به شما القا می کند که این نظم در مطالعه خود تاثیر شگرفی در موفقیت نهایی شما خواهد داشت.
روش DLM برپایه روش لایتنر بنا شده است که یک روش ساده اما بسیار اثربخش و پر کاربرد برای بخاطر سپردن مطالب است.

«استفاده از روش DLM تنها راه موفقیت در آزمون کارشناسی ارشد است.»
این یک شعار نیست ؛ نتایج 3 سال اخیر کنکور موید این موضوع است.
ما معتقدیم هیچ راه دیگری برای رسیدن به درصد بالای 80% در «حسابداری مالی» و البته «حسابداری صنعتی» بجز استفاده از روش DLM وجود ندارد. بخصوص اینکه استفاده از این روش زمانی کمتر از یک چهارم مطالعه با روش های قدیمی را از شما می گیرد و می توانید از زمان صرفه جویی شده برای آمادگی بیشتر در سایر دروس استفاده کنید.
لطفا همین حالا نمونه فلش کارت های حسابداری مالی را (یک سرفصل از 26 سرفصل پک) به همراه دستورالعمل مطالعه «به شکل رایگان» دریافت فرمایید.
تا با آشنایی کامل بتوانید تشخیص دهید و تصمیم بگیرید که اگر DLM واقعا به شما کمک می کند و واقعا تفاوت ایجاد می کند آنوقت پک کامل را درخواست کنید. بدین منظور با شماره تلفن 22360606 تماس حاصل فرمایید یا جهت دانلود فایل نمونه رایگان به وبسایت ما به آدرس www.DLMgroup.ir مراجعه کنید.
یا می توانید کلمه Sample را به شماره 30007650001774 پیامک بزنید.
(بدیهی است سرفصلی که از هر پک امکان دریافت آن برای شما فراهم شده ، دقیقا همانی است که در پک کامل وجود دارد.)
شما حق انتخاب دارید ، چون می خواهید پول پرداخت کنید ؛ پولی که برای بدست آوردن آن زحمت کشیده اید. بر مبنای این دیدگاه ما برای شما این امکان را فراهم کرده ایم که می توانید یکی از سرفصل های پک هر یک از دروس را (قبل از تهیه پک کامل)همراه با دستورالعمل مطالعه به شکل رایگان دریافت کرده ، مطالعه فرمایید.
و سپس اگر احساس کردید مطالعه آن درس با روش DLM کمکتان می کند ، آنوقت اقدام کنید به تهیه پک کامل کنید.

ما آنقدر باید دقت کنیم ، آنقدر باید حساس باشیم و آنقدر باید زحمت بکشیم تا شما را راضی کنیم.
«این وظیفه ماست» و «تلاش کرده ایم وظیفه خود را به نحو احسن انجام دهیم»

این تصمیم رابرای آن گرفته ایم که بتوانید بین بسته هایی که صرفا با انگیزه سوددهی تهیه شده اند با بسته آموزشی DLM که با وسواس زیادی تلاش کرده اثربخشی را در موفقیت شما با سودآوری در هم آمیزد ، تفکیک قائل شوید. در واقع نمی خواهیم تاثیر منفی ای که ممکن است در سالهای اخیر در ذهن بعضی از داوطلبان از برخی بسته های آموزشی متاسفانه ایجاد شده است مانع بهره مندی آنها از روش DLM شود.

رویکرد ما در تهیه محتوای کلیه پک ها ایت است که ان شاءا... هیچ سوالی خارج از پک در کنکور نیاید.

البته این هدفی که برای خود در نظر گرفته ایم بسیار مشکل است اما به آن متعهدیم و برای تحققش سخت تلاش می کنیم.
بنابراین برای هر درسی که از بسته های آموزشی DLM استفاده می کنید نیازی به انجام هیچ کار دیگری ندارید. نه کتاب ، نه کلاس و نه هیچ کار دیگری. تمرکز خود را صرفا روی مطالعه پک بگذارید و باور داشته باشید که برای محتوای پک ها وسواس زیادی بخرج داده ایم و به موفقیت تک تک شما حساسیم.
از شما می خواهیم حال که چنین موقعیتی برایتان فراهم شده آنرا از دست ندهید و سعی کنید کاملا مطابق با روش DLM برای هر کدام از پک ها پیش بروید.
گاهی تغییری کوچک در روش های معمول نتایج بزرگ به بار می آورد.
خود را باور داشته باشید. باور کنید که می توانید.

با امید به اینکه سهمی هرچند کوچک در موفقیت نهائی شما داوطلب گرامی داشته باشیم.

انتشارات تبلوردانش – گروه DLM

آدرس وبسایت گروه DLMبرای دریافت نمونه رایگان : www.DLMgroup.ir
می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر و دریافت پک های DLM با شماره تلفن های زیر تماس حاصل فرمایید:

تلفن گویا(24 ساعته) 66948781
66903547
66926205
66949187

سفارش از طریق SMS – نام ، رشته و گرایش خود را به 09193008563 پیامک بزنید. ما با شما تماس می¬گیریم.
مدیریت گروه ِDLM 22360606
• تفاوت انسان های موفق با انسان های معمولی گاهی این است که انسان های معمولی از فرصت های به ظاهر کوچک یا ادعاهای به ظاهر کم اهمیت به سادگی عبور می کنند.
• اگر فرصت کافی برای مطالعه ندارید یا شانس قبولی خود را کم می پندارید یا حتی اگر مردد هستید در آزمون کارشناسی ارشد شرکت کنید یا نه ، بدانید با DLM فقط با روزی 50 تا60 دقیقه مطالعه به یک رقیب سرسخت در آزمون کارشناسی ارشد حسابداری تبدیل خواهید شد.

منابعی که فلش کارتهای دی.ال.ام پوشش می دهند:

-استانداردهای حسابداری ایران (نشریه شماره 160)(به روز بر اساس آخرین تغییرات استانداردها)
-مروری جامع بر حسابداری مالی دکتر ایرج نوروش ، دکتر ساسان مهرانی ، دکتر غلامرضا کرمی ، محمد مرادی( 2جلد)
-مجموعه سوالات استانداردهای حسابداری ایران ، تالیف دکتر ایرج نوروش ، دکتر غلامرضا کرمی ، بهرام محسنی ملکی ، محسن عزیزخانی و احسان فلاح
-مجموعه سوالات کنکور کارشناسی ارشد حسابداری 1389-1370 دکتر ایرج نوروش ، دکتر غلامرضا کرمی و امید محمودیان
با امید به اینکه بتوانیم سهمی در موفقیت شما داوطلب گرامی داشته باشیم.
بااحترام
انتشارات تبلوردانش – گروه DLM

تاریخ به روزرسانی: شنبه ۲۶ مرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۶:۵۳
لطفا پیش از انجام معامله و هر نوع پرداخت وجه، از صحت کالا یا خدمات ارائه شده، اطمینان حاصل نمایید. سایت آگهی 360، هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد. با مطالعه راهنمای معامله امن، آسوده‌تر معامله کنید.
جدیدترین آگهی‌های آموزش، کتاب آموزشی
جدیدترین آگهی‌ها