آگهی ویژه

سنگ مرمریت چهرک در دو رنگ کرم و زیتونی در سنگبری گلدستون

سنگ مرمریت چهرک توسط سنگبری مدرن و باسابقه گلدستون با دو رنگ کرم و زیتونی از معدنی در بوانات نزدیکی استان فارس در ابعاد تایل و اسلب تولید شده و با قیمت ارزان به مشتریان عرضه میشود . این سنگ به سبب کیفیت بالا و قیمت ارزانی که دارد یکی از پرفروش ترین و لوکس ترین مرمریت ها محسوب میشود .
سنگ مرمریت چهرک یکی از مستعدترین مرمریت ها برای استفاده در فضای داخلی ساختمان بوده و دست ساختمان سازها برای مانور بر روی این سنگ در قسمت هایی از ساختمان نظیر سنگفرش پله ها و پاگردها ، سالن های پذیرایی ، دیوارهای راه پله مراکز تجاری و اداری یا مجتمع های مسکونی را باز گذارده است .
سنگبری گلدستون علاوه بر تولید سنگ مرمریت چهرک سالیانه انواع متفاوتی از سنگهای مرمر ، مرمریت مشکی نجف آباد ، انواع مرمریت ها ، سنگ دهبید ، سنگ مرمریت دهبید کرم و ... را با تناژ بالا و کیفیت بالا تولید و راهی بازار میکند .
برای سفارش سنگ مرمریت چهرک به سنگبری گلدستون کافیست با شماره های این سنگبری تماس گرفته و یا به وب سایت آن مراجعه نمایید .

تاریخ به روزرسانی: چهارشنبه ۲۷ شهریور ۱۳۹۸ ساعت ۱۲:۱۴
لطفا پیش از انجام معامله و هر نوع پرداخت وجه، از صحت کالا یا خدمات ارائه شده، اطمینان حاصل نمایید. سایت آگهی 360، هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد. با مطالعه راهنمای معامله امن، آسوده‌تر معامله کنید.
جدیدترین آگهی‌های ساختمان، مصالح
جدیدترین آگهی‌ها