آگهی ویژه

موثرترین درمان خار پاشنه و دردهای کف پا

درمان خار پاشنه و دردهای کف پا با پیشرفته ترین دستگاه شاک ویو دنیا ساخت کشور سویس..... 100% تضمینی...; ;کلینیک فیزیوتراپی زندگی(مجهزترین کلینیک در کشور)

بیماری خار پاشنه پا یکی از رایج‌ترین علل درد پاشنه پا است که با درد و التهاب لیگامان بلند و ضخیمی، موسوم به فاشیای پلانتار، همراه است که از ابتدا تا انتهای کف پا کشیده شده است و استخوان پاشنه را به پنجه و انگشتان وصل می‌کند.

بیماران دارای خار پاشنه پا عموماً از دردی خنجری و تیز رنج می‌برند که معمولاً صبح‌ها هنگام برداشتن نخستین گام‌ها بروز می‌یابد. درد خار پاشنه با گرم شدن پا کاهش می‌یابد، اما پس از ایستادن طولانی مدت یا تغییر حالت از وضعیت نشسته به ایستاده مجدداً عود می‌کند. خار پاشنه بیشترین میزان شیوع را در میان دوندگان و اشخاص دارای اضافه وزن دارد، همچنین پوشیدن کفش‌هایی که پا را به اندازه کافی حمایت نمی‌کنند نیز خطر ابتلا به بیماری خار پاشنه پا را افزایش می‌دهد.
برای درمان خار پاشنه پا و رفع درد کف پا و التهاب ناشی از آن روش های مختلفی وجود دارد. یکی از این روش های درمانی جدید شاک ویو تراپی است که امواج صوتی در این روش با میزان بالای انرژی و به صورت غیر تهاجمی و بدون دارو به درون بافت تحت درمان اعمال می شود در کلینیک امید از شوک ویو تراپی نیز در کنار سایر روش ها برای درمان کلیه مراجعه کنندگان عزیز استفاده می شود.
سن: خار پاشنه بیشترین میزان شیوع را در بازه سنی 40 تا 60 سال دارد.
انجام حرکت‌های خاص: فعالیت‌هایی مانند دویدن مسافت‌های طولانی، رقص باله و انجام حرکت‌های ایروبیک، که فشار زیادی را به پاشنه و بافت متصل به آن وارد می‌کند، یکی از مهمترین علت خار پاشنه در سنین پایین تر است.
نقص در مکانیک کف پا: صافی کف پا، زیاد بودن قوس کف پا یا حتی الگوی نابه‌هنجار راه رفتن تأثیر نامطلوب قابل توجهی را بر نحوه توزیع وزن هنگام ایستادن می‌گذارد و فشار مضاعفی را بر لیگامان کف پا وارد می‌کند.
چاقی: هر یک کیلو اضافه وزن به معنای تحمیل فشار بیشتر روی لیگامان کف پا است.
اشتغال در حرفه‌هایی که ایستادن طولانی مدت را ایجاب می‌کند: کارگران کارخانه‌ها، معلمین و دیگر افرادی که راه رفتن یا ایستادن طولانی مدت روی سطح سفت اقتضای شغلشان است ناخواسته به لیگامان کف پای خود آسیب می‌زنند.
پابرهنه راه رفتن: بدون کفش راه رفتن فشار و کشش غیرضروری و بیش از حدی را به لیگامان کف پا وارد می‌کند و می تواند منجر به درد پاشنه شود.

تاریخ به روزرسانی: شنبه ۲۵ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۳:۰۹
لطفا پیش از انجام معامله و هر نوع پرداخت وجه، از صحت کالا یا خدمات ارائه شده، اطمینان حاصل نمایید. سایت آگهی 360، هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد. با مطالعه راهنمای معامله امن، آسوده‌تر معامله کنید.
جدیدترین آگهی‌های پزشکی و سلامت، درمانگاه
جدیدترین آگهی‌ها