آگهی ویژه

فروش گوشی تلفن آی پی Cisco 7911G

برای خرید گوشی تلفن Cisco 7911G می توانید به سایت Adminkala.com که توسط شرکت کاوا ارتباطات هوشمند پشتیبانی می گردد مراجعه نمائید. گوشی تلفن آی پی Cisco 7911G شرکت سیسکو با طراحی زیبا و قابلیت های بسیار مناسب شرکت و سازمان شما می باشد.
گوشی تلفن آی پی Cisco 7911G یکی از محصولات برتر شرکت سیسکو از دو پروتکل SIP و SCCP پشتیبانی می کند. Cisco 7911G دارای صفحه نمایش 192×64 می باشد. این تلفن آی پی دارای بلندگو با کیفیت عالی است و دارای پاور POE و همچنین آداپتور برای مکان هایی که دسترسی به POE ممکن نیست می باشد. از دیگر امکانات گوشی تلفن آی پی Cisco 7911G دارابودن دو پورت شبکه، کلید انتقال تماس، کلید انتظار (Hold) و کلید فهرست (Menu) برای انجام تنظیمات تلفن می باشد.
شرکت کاوا ارتباطات هوشمند نماینده فروش محصولات سیسکو (Cisco) تهیه گوشی Cisco 7911G IP phone را به شرکت هایی با ترافیک تماس بالا پیشنهاد می کند. شما می توانید گوشی تلفن Cisco 7911G را از شرکت کاوا ارتباطات هوشمند با قیمتی استثنایی تهیه نمایید.

اطلاعات تماس :
021-88582692
www.adminkala.com
Sales@adminkala.com

تاریخ به روزرسانی: یکشنبه ۳۱ مرداد ۱۴۰۰ ساعت ۱۸:۵۹
لطفا پیش از انجام معامله و هر نوع پرداخت وجه، از صحت کالا یا خدمات ارائه شده، اطمینان حاصل نمایید. سایت آگهی 360، هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد. با مطالعه راهنمای معامله امن، آسوده‌تر معامله کنید.
جدیدترین آگهی‌های موبایل و تلفن، تلفن ثابت
جدیدترین آگهی‌ها