آگهی ویژه

فروش دوربین مداربسته ZEDIX

ماینده انحصاری دوربین مداربسته ZEDIX در ایران- تجهیزات حفاظتی ZEDIX - دستگاه دی وی آر zedix - لوازم جانبی می باشد که از سال 1375 به صورت مستمر در زمینه واردات ، پخش ، فروش , مشاوره , طراحی و نصب انواع سیستمهای حفاظتی دوربین مداربسته – دستگاه دی وی آر DVR – دربهای اتوماتیک NICE ایتالیا – دزدگیر اماکن و باتری های خشک 12 ولت فعالیت دارد .

***(گارانتی تعویض دو ساله)***
((مشاوره و طراحی رایگان-اجرا و نصب))

برای پذیرش نمایندگی فعال در شهرستانها با ما تماس بگیرید.

جهت دریافت لیست قیمت و مشاوزه محصولات با ما تماس بگیرید.

دوربین مداربسته تحت شبکه: این دوربین های مداربسته نیز تنوع دوربین های مداربسته آنالوگ رادارند اما ازبستر شبکه برای انتقال تصاویر و اطلاعات استفاده می کنند این نوع دوربین مداربسته معمولا کیفیت خیلی بالاتری نسبت به نوع آنالوگ رادارد که بالاترین کیفیت موجود معادل 29 مگا پیکسل است. در دوربین مداربسته تحت شبکه ، سیگنال های ویدیویی توسط یک Encoder تبدیل به دیجیتال می شوند. دوربین های مداربسته تحت شبکه دارای یک web server بصورت onboard هستند که تصاویر بدون نیازبه نرم افزار خاصی تنها ازطریق مرورگر ویندوز قابل مشاهده میباشند. در دوربین های مداربسته تحت شبکه واضح است که بستر شبکه چه بصورت wired و چه بصورت wire less مورد نیازاست درحالیکه در دوربین مداربسته آنالوگ بطور معمول ازکابل های کواکسیال برای ایجاد بستر استفاده می کنند. دوربین مداربسته تحت شبکه مانند بسیاری دیگر ازتجهیزات شبکه با استفاده ازپروتکل IP و بر روی بستر Wired ویا wireless داده های خودرا منتقل می کنند. با استفاده ازاین پروتکل هم می توان تصاویر ویدیویی و هم صدا رامنتقل کرد. بستر شبکه wired این قابلیت رادارد که درصورت وجود تجهیزات POE ولتاژ مورد نیاز برای راه اندازی دوربین مداربسته IP با نیز برروی بستر شبکه فراهم میکند. دوربین مداربسته تحت شبکه می تواند داده های خودرا به هر نقطه شبکه داخلی (LAN) ویا حتی شبکه اینترنت منتقل کند.
در صنعت دوربین مداربسته و یا دوربین های تحت شبکه وجود دوربین مداربسته دید در شب به یک امر جا افتاده بدل شده است. در میان این دو دسته دوربین مداربسته و البته دوربین های HD یا HDSDI دوربین های مداربسته آنالوگ به واسطه ی استفاده از سنسور نوری CCD که به نسبت به دوربین های تحت شبکه که عموما از سنسورهای نوری CMOS بهره می برند در رنج نروی کم تری تصویر ارائه می دهد و در نتیجه برد IR بهتری را در اختیار کاربر قرار می دهند، علت استفاده ی دوربین های تحت شبکه از سنسور های نوری CMOS نیز دلایل برتری کیفی آنان در بسیاری از المان های دیگر و همخوانی با نیازمندی های دوربین تحت شبکه محسوب می شود. به هر رودر هر دو حالت دوربین دید در شب چه در قالب دوربین بولت (BULLET CAMERA) چه در قالب های دیگر دوربین دید درشب هیچ گاه تصویر مطلوب و شفافی از منظره ی مورد نظر به دست نمی دهند.علت این امر را می توان در تابش IR جست و جو کرد، در وضعیت دید در شب دوربین در واقع با گرفتن بازتاب اشعه ی IR موفق به ثبت تصاویر می شود. در چنین حالتی بسته به فاصله جسم مورد نظر نسبت به اشعه IR دوربین مداربسته دید در شب بازتاب از شدت و ضعف برخوردار می شود و در نتیجه برخی از نقاط بیش از حد اشعه دیده و برخی نقاط عادی، در نتیجه تصویر یکدست و واضح آن هم با توجه به رنگ بندی سیاه سفید تصویر دوربین مداربسته دید در شب به دست نخواهد آمد. پاسخ فنی در این حالت دوربین مداربسته دید در شب هوشمند خواهد بود.

تاریخ به روزرسانی: شنبه ۲۵ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۳:۰۷
لطفا پیش از انجام معامله و هر نوع پرداخت وجه، از صحت کالا یا خدمات ارائه شده، اطمینان حاصل نمایید. سایت آگهی 360، هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد. با مطالعه راهنمای معامله امن، آسوده‌تر معامله کنید.
جدیدترین آگهی‌های ساختمان، دوربین مدار بسته
جدیدترین آگهی‌ها