آگهی ویژه

رنگی ترین خاک بستر گربه

ترکیبی معدنی و کاملا طبیعی است.ساختار مولکولی آن به گونه ای است که در هنگام تماس با رطوبت جمع و متراکم شده و قسما آغشته به شکل توده ای مجزاء در می آید که پس از مدتی به راحتی قابل برداشت است.استفاده از این ترکیب به عنوان خاک مخصوص گربه باعث جلوگیری از بیماری و ته نشین شدن مایع در ظرف خاک می شود
ترکیبی منحصر به فرد که علاوه بر جذب رطوبت و بو آنتی باکتریال هم می باشد. . گربه ها رنگهای مشکی ، خاکستری و کرم را دوست دارند که مجموعه ای از این رنگها در خاک مشاهده می شودو با توجه به کور رنگی که دارند ، رنگهای : آبی ريال قرمز و زرد را در خاک می توانند مشاهده کنند.
گربه ها وسواس زیادی در مورد تمیزی ، محل و نوع خاک خود دارند . اگر گربه از خاک خود راضی نباشد ، تصمیم میگیرد در نقطه ای خانه دستشویی کند و این برای صاحبش چیز رضایت بخشی نیست . خاک pcl با توجه به جذب و رنگهای داخل آن باعث جلب توجه گربه و رضایت آن شده .

نحوه خرید و ارتباط
گروه تولیدی پی سی ال PCL
www.CatLitter.com
www.PCLgroup.co
info@CatLtter.com
info@PCLgroup.co
تلفن: 88385464-021
موبایل شرکت: 09365077781

تاریخ به روزرسانی: چهارشنبه ۷ اسفند ۱۳۹۸ ساعت ۱۴:۱۱
لطفا پیش از انجام معامله و هر نوع پرداخت وجه، از صحت کالا یا خدمات ارائه شده، اطمینان حاصل نمایید. سایت آگهی 360، هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد. با مطالعه راهنمای معامله امن، آسوده‌تر معامله کنید.
جدیدترین آگهی‌های لوازم، لوازم منزل
آگهی‌های ویژه ستاره دار
جدیدترین آگهی‌ها