آگهی ویژه

اموزش خصوصی تعمیر کامپیوتر

دوره اموزش خصوصی تعمیرات کامپیوتر که پیش نیازی برای شروع کار تعمیر لپ تاپ نیز میباشد؛ در مرکز خدمات کامپیوتری تدریس میشود. اموزش تعمیر کامپیوتر خصوصی در مرکز تعمیرات کامپیوتری باعث این امر میشود که کاراموزان بعد از گذراندن این دوره نیازی به کاراموزی ندارند. چرا که در طول دوره هم مادربرد خراب برای تعمیر مهیا است و هم هارد دیسک و پاور خراب.
در اصل دوره اموزش خصوصی تعمیر کامپیوتر نه تنها در مرکز خدمات کامپیوتری انجام میشود بلکه تعمیرکار با ۱۵ سال سابقه این دوره را تدریس میکند. اموزش تعمیر مادربرد، اموزش تعمیر هارد دیسک، اموزش بازیابی اطلاعات هارد، اموزش تعمیر پاور و اموزش تعمیر کارت گرافیک از جمله موارد مهم در کلاس تعمیرات کامپیوتر است.
===========================
شرکت کــــــــــامتک
جهت کسب اطلاعات بیشتر درباره آموزشگاه
02188909606
09192703053
آدرس: ضلع جنوب شرق میدان ولیعصر مجتمع تجارت ایرانیان طبقه 5 واحد 4
آدرس سایت:
www.tamiraat.com/mainboard-repair-training
===========================
اگر قصد دارید که تعمیرات کامپیوتری راه اندازی کنید حتما به کارگاههای ما سر بزنید. بازدید از کارگاههای ما رایگان است. قبل از آن برای دیدن سرفصلها به سایت اموزشی ما مراجعه کنید.

تاریخ به روزرسانی: شنبه ۶ دی ۱۳۹۹ ساعت ۱۴:۵۵
لطفا پیش از انجام معامله و هر نوع پرداخت وجه، از صحت کالا یا خدمات ارائه شده، اطمینان حاصل نمایید. سایت آگهی 360، هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد. با مطالعه راهنمای معامله امن، آسوده‌تر معامله کنید.
جدیدترین آگهی‌های آموزش، کامپیوتر
آگهی‌های ویژه ستاره دار
جدیدترین آگهی‌ها