آگهی ویژه

مزایای استفاده از بتن پرلیتی و نقش پرلیت در مقاوم سازی بتن

فروش پرلیت (Perlite )
پرلیت (Perlite )
ذرات پرلیت با آب و سیمان پرتلند ترکیب می شوند و بتن سبکی تولید می نمایند که ویژگی های زیادی از جمله قابلیت تراکم و ضربه پذیری دارد.
استفاده از پرلیت یک روش سریع، ارزان و کارآمد برای ایجاد دیوارهای بنایی است. استفاده از پرلیت در فضای خالی مرکزی بتن یا فضای خالی دیوار بنایی، با توجه به نوع طراحی می تواند باعث کاهش انتقال حرارت تا 50% بیشتر شود.
سبک وزن بودن، ایجاد یک لایه عایق در برابر گرما و سرما، مقاوم در برابر ترک خوردگی، محافظ در برابر ورود حشرات موذی، انعطاف پذیری، کیفیت یک پارچه، ضد حریق، ایجاد یک لایه عایق صوتی، ضد رطوبت و نم، سهولت استفاده از دیگر مزایای بتن سبک پرلیتی است.
پرلیت به عنوان یک ماده ضربه پذیر در بتن استفاده می شود.
از آن جا که مقاومت بالای بتن دلیلی برای تحمل بهتر در برابر ضربه نیست می توان به این مهم دست یافت که استفاده از پرلیت در بتن، این امکان فراهم می شود تا انرژی ضربه صرف جمع شدگی و خزش در بتن گردد. ضربه پذیری بتن می تواند در سازه¬های مهم (از جمله نیروگاه ها، نیروگاه های هسته ای، پناه گاه ها، ساختمان های مهم و ...) قابل استفاده و توجیه پذیر از لحاظ فنی و اقتصادی باشد.
شرکت زمین کاو تامین کننده پرلیت مورد نیاز جهت مصارف ساختمانی می باشد.

نحوه خرید و ارتباط باشرکت زمین کاو

تاریخ به روزرسانی: شنبه ۲۵ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۶:۲۴
لطفا پیش از انجام معامله و هر نوع پرداخت وجه، از صحت کالا یا خدمات ارائه شده، اطمینان حاصل نمایید. سایت آگهی 360، هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد. با مطالعه راهنمای معامله امن، آسوده‌تر معامله کنید.
جدیدترین آگهی‌های صنعت، معدن
جدیدترین آگهی‌ها