آگهی ویژه

فروش دستگاه عرق گیر خانگی, دستگاه گلاب گیری, دستگاه تقطیر خانگی

دستگاه گلاب گیری، دستگاه عرق گیری ( دستگاه تقطیر خانگی و عطاری): دستگاه عرق گیری خانگی جهت تقطیر خانگی و عرق گیری گیاهان دارویی مانند نعناع, کاسنی, گل محمدی و گلاب گیری کاربرد دارد. طراحی منحصر به فرد و کارکرد ساده این دستگاه باعث کاربرد آسان این دستگاه در منازل میباشد.این دستگاه جهت گلاب گیری و یا عرق گیری و تقطیر به صورت بسیار ساده و با کاربرد خانگی و عطاری طراحی و ساخته شده است


قسمت های تشکیل دهنده دستگاه گلاب گیری ، دستگاه عرق گیری، دستگاه تقطیر خانگی و عطاری: دستگاه گرفتن عرقیات، دستگاه گرفتن عرق، دستگاه تهیه عرق

1- دیگ جوش: که از جنس آلومینیوم ساخته شده و در قطر های مختلف مورد استفاده قرار می گیرد. دیگ فوق از بهترین مواد اولیه آلومینیوم و ضخامت مناسب تهیه شده است.

2- قسمت بخار: که از جنس استنلس استیل 304 (نگیر) و با ضخامت کافی و به صورت مخروطی ساخته شده است و در داخل آن یک ناودانی در نظر گرفته شده که بخار پس از سرد شدن به داخل آن ریخته شده و به سمت لوله خروجی مخروطی شکل هدایت می شود.

3- لوله مخروطی شکل در محل بیرونی قسمت بخار جهت خروج قطرات تقطیر یا گلاب تعبیه شده است.

4- قسمت خنک کننده بخار ( کندانسور) : که از جنس استنلس استیل 304 نگیر و با ضخامت کافی ساخته شده است که با قسمت 2 (قسمت بخار) از بیرون به صورت یکپارچه می باشد.

5- در قسمت خنک کننده یک لوله برنجی ( سر شلنگی) تعبیه شده جهت وصل شلنگ آب جهت ورود آب به قسمت خنک کننده و در طرف دیگر شیری جهت تنظیم آب خروجی تعبیه گردیده است، که آب گرم خروجی را تنظیم می کند.

سایز دستگاه ها :

1- سایز 1 ( 10 لیتری )000 110تومان
2- سایز 2 ( 20 لیتری )000 140تومان
3- سایز 3 ( 30 لیتری )000 170تومان
4- سایز 4 ( 40 لیتری )000 210تومان
5- سایز 5 ( 50 لیتری )000 230تومان
6- سایز 6 ( 70 لیتری )000 340تومان

امکان سفارش سایز های بزرگتر ، جنس تمام استیل و تغییرات جزئی در دستگاه میسر است.
دستگاه گلاب گیری صنعتی، دستگاه گلاب گیری، فروش دستگاه گلاب گیری خانگی، قیمت دستگاه گلاب
دستگاه گلاب گیری
تقطیر خانگی
فروش نعناع
قیمت گلاب
فروش دستگاه تقطیر
کارخانه گلاب
طریقه گلابگیری
تهیه گلاب
تهیه عرق نعنا
فروش عرق نعناع

قیمت: 110,000 تومان
تاریخ به روزرسانی: شنبه ۲۵ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۵:۳۰
لطفا پیش از انجام معامله و هر نوع پرداخت وجه، از صحت کالا یا خدمات ارائه شده، اطمینان حاصل نمایید. سایت آگهی 360، هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد. با مطالعه راهنمای معامله امن، آسوده‌تر معامله کنید.
جدیدترین آگهی‌های لوازم، برقی و گازی
آگهی‌های ویژه ستاره دار
جدیدترین آگهی‌ها