آگهی ویژه

آموزش مداحی و دعا خوانی

اموزش فشرده مداحی،روضه و دعاخوانی برای مداحان ، مبلغان ، طلاب و کلیه علاقمندان ، در دو عدد DVD توسط استاد طباطبایی فر و همچنین باضمیمه هایی از بیش از 260 سبک از مداحان مختلف و فایلهای صوتی دعاها، زیارتنامه ها و همچنین یک دوره اموزشی از استاد کریمی و منصوری و … با قیمت مناسب و حداقل سود… باهدف ترویج فرهنگ مداحی و روضه خوانی … . همچنین عزیزان میتونن با مراجعه به سایت dinist.com و همچنین dinicenter.ir اقدام به کسب اطلاعات بیشتر و حتی خرید آنلاین و یاپستی نمایند… . سربلند و پیروز باشید … . دوستان عزیز در قم میتوانند از فروشگاههای کوثر روبروی در اصلی حرم مطهر و همچنین فروشگاه نشاط واقع در زیرزمین پاساژ قدس نیز بطور مستقیم تهیه نمایند …
*توجه : کلیه حقوق این اثر و حق کپی رایت محفوظ و کپی از آن منوط به اجازه از مدیر تولید ، آقای صفدری میباشد که شماره تماس ایشان پشت جلد همین محصول زده شده… باتشکر … توفیق رفیق راهتان … .

تاریخ به روزرسانی: یکشنبه ۱۴ شهریور ۱۴۰۰ ساعت ۱۲:۵۰
لطفا پیش از انجام معامله و هر نوع پرداخت وجه، از صحت کالا یا خدمات ارائه شده، اطمینان حاصل نمایید. سایت آگهی 360، هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد. با مطالعه راهنمای معامله امن، آسوده‌تر معامله کنید.
جدیدترین آگهی‌های آموزش، سایر
جدیدترین آگهی‌ها