آگهی ویژه

درمان و کنترل بیماری پسوریازی تضمینی

پسوریازی یک بیماری ژنتیک میباشد که تاکنون داروی مناسبی برای درمان آن کشف نشده و لذا بیماران با تصور اینکه این بیماری علاج ندارد دچار استرس و تشویش روحی روانی میشوند و همین امر باعث گسترش بیماری در بدن آنها شده و منجر به گوشه گیری هم میگردد .
اینجانب خود یکی از این بیماران هستم که پمادی ترکیبی به نام (پماد حاذق) برای این بیماری ساخته ام و افراد زیادی درحال استفاده از آن بوده و امید و انگیزه زندگی خود را بازیابی نموده اند و اگر شماهم مبتلا به این بیماری هستید میتوانید یکی از این افراد باشید اگر بخواهید.

برای تهیه این پماد از طریق ایمیل میتوانید تماس گرفته و اطلاعات لازم را کسب نمائید .
مقرار 3 الی 5 cc از این پماد برای مصرف 10 روزه در یک موضع 2 الی 3 سانتی و به صورت کاملاً رایگان در اختیار شما قرار خواهد گرفت و چنانچه از ابتدا این پماد را خریداری نمائید تا 10 روز اگر هیچ تاثیر مثبت در روی عارضه خود ملاحظه ننمائید ؛ غیر از هزینه پستی کل مبلغ به شما عودت خواهد گردید.

این پماد حاوی کرتنهای کلوبتازول یا بتامتازون نمی باشد و عمده مواد ترکیبی آن گیاهی میباشد.

تاریخ به روزرسانی: شنبه ۲۵ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۵:۵۶
لطفا پیش از انجام معامله و هر نوع پرداخت وجه، از صحت کالا یا خدمات ارائه شده، اطمینان حاصل نمایید. سایت آگهی 360، هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد. با مطالعه راهنمای معامله امن، آسوده‌تر معامله کنید.
جدیدترین آگهی‌های پزشکی و سلامت، لوازم بهداشتی
جدیدترین آگهی‌ها