آگهی ویژه

آموزش فلش و ساخت انیمیشن

آموزش فلش ( Flash ) و ساخت انیمیشن
آموزش ساخت انیمیشن با نرم افزار گرافیکی فلش

نرم افزار فلش ( Adobe Flash ) برنامه ای است که از آن برای ساخت فیلم ، بازی های دوبعدی ، تولید نرم افزارهای چند رسانه ای ، تبلیغات ، طراحی وب سایت و .. استفاده می شود .

در این دوره آموزش فلش ، آشنایی با نرم افزار Flash ، آموزش نحوه استفاده از Adobe Flash ، نحوه کارایی و آشنایی با کاربرد های فلش ، آموزش طراحی سایت با فلش ، آموزش ساخت بنر با نرم افزار فلش ، آموزش ساخت انیمیشن با Adobe Flash ، آموزش ساخت تصاویر برداری با استفاده از نرم افزار فلش و ... را فرا خواهید گرفت .
دوره آموزشFlash به صورت خصوصی ، فشرده و مفید برگزار خواهد شد ، علاقه مندان با گذراندن این دوره کوتاه مدت آموزش فلش به کلیه مباحث فلش آشنا و مسلط خواهند شد .
جهت اطلاع بیشتر از نحوه و زمان برگزاری دوره آموزش فلش با شماره های زیر تماس حاصل فرمایید .

ادوبی فلشیا به اختصار فلش، نرم‌افزاری است برای تولید انواع بازی‌های دو بعدی، فیلم، و برنامه‌های پویای اینترنتی که توسط پخش کنندهٔ فلش اجرا می‌شود . در این دوره از آموزش ها ، به شما یاد داده می شود تا چگونه با استفاده از برنامه فلش به ساخت انواع فایل های SWF متحرک بپردازید . افزودن انواع نمادها ، متن ، تصویر و انیمیشن های متحرک باعث شکل گرفتن فایل های فلش می شوند .اساس ساختمان پرونده‌های فلش به صورت برداری است که با زبان اکشن‌ اسکریپت محتویات و اشیاءها کنترل و دستور دهی می‌شود.سادگی در کنترل محتویات و اطلاعات، گرافیک بالا و قدرت انعطاف فراوان، استفاده همه گیر آن را موجب شده‌است. امروزه بر روی ۹۰٪ کامپیوترهای متصل به اینترنت پخش کنندهٔ فلش، فعال و نصب می‌باشد.

تاریخ به روزرسانی: شنبه ۲۵ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۳:۱۹
لطفا پیش از انجام معامله و هر نوع پرداخت وجه، از صحت کالا یا خدمات ارائه شده، اطمینان حاصل نمایید. سایت آگهی 360، هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد. با مطالعه راهنمای معامله امن، آسوده‌تر معامله کنید.
جدیدترین آگهی‌های آموزش، کامپیوتر
آگهی‌های ویژه ستاره دار
جدیدترین آگهی‌ها