آگهی ویژه

املاک خاتم،فروش فوری زمین سنددار،شمال، ساحل گیسوم

فروش فوری یک قطعه زمین سنددار تک برگ، اکازیون در یکی از بهترین مناطق توریستی شمال کشور مسیر رشت به تالش و آستارا منطقه ساحلی گیسم روستای توریستی گتگسر، متراژ 456 متر مربع، دور کشی شده، با امکانات لازم، فاصله از دریا حدود 500 متر و از بر جاده اصلی حدود 50 متر،لازم به ذکر است که تمامی زمینهای اطراف زمین فوق ویلا سازی شده است، ( کد 87 )
اولین نیستیم، اما آماده ایم بهترین باشیم
مشاوره و تبلیغات ملک شما به صورت اینترنتی از طریق سایت تخصصی املاک و sms انبوه در زمینه های خرید، فروش، رهن، اجاره، طراحی داخلی و بازسازی مدرن و ... حضوری و تلفنی یکسره از 9 صبح تا 9 شب با داشتن کادری مجرب و حاذق صورت می پذیرد، برای ثبت آگهی املاک مورد نظر خود در سایت اطلاعات مسکن خاتم لطفا از طریق تماس با شماره مشاور املاک یا از طریق نظرات و ایمیل به اطلاع ما برسانید تا در کوتاهترین زمان ممکن در سایت منتشر گردد، شایسته است جهت مشاوره بهینه و تخصصی، همشهریان عزیز کد ملک مورد نظر را یادداشت نموده.

قابل ذکر است تمامی معاملات در املاک خاتم با مجوز و صدور کد رهگیری از سامانه اطلاعات مدیریت معاملات و مستغلات املاک کشور صورت می پذیرد.

قیمت: 300,000 تومان
تاریخ به روزرسانی: یکشنبه ۱۴ شهریور ۱۴۰۰ ساعت ۱۳:۴۷
لطفا پیش از انجام معامله و هر نوع پرداخت وجه، از صحت کالا یا خدمات ارائه شده، اطمینان حاصل نمایید. سایت آگهی 360، هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد. با مطالعه راهنمای معامله امن، آسوده‌تر معامله کنید.
جدیدترین آگهی‌های املاک، فروش ملک تجاری
جدیدترین آگهی‌ها