آگهی ویژه

شرکت طراحی سایت دارکوب

دارکوب یکی از معتبرترین شرکت های ارائه کننده خدمات طراحی وب سایت و سئو در کشور است. دغدغه ی شرکت دارکوب فراتر از کسب درآمد فراوان است؛ داشتن اعتبار و نامی نیک در بین مشتریان خود از با اهمیت ترین اهداف شرکت دارکوب است.

خط مشی مجموعه دارکوب ارائه خدمات طراحی سایت، سئو و هاستینگ با بالاترین کیفیت و ارزان ترین قیمت ممکن است تا از این طریق بتواند رضایت حداکثری مشتریان خود را فراهم آورد.

دارکوب نام و علامت تجاری ثبت شده این مجموعه می باشد و دارای مجوز فعالیت از سازمان نظام صنفی رایانه ای استان تهران، گواهی رتبه بندی از شورای عالی انفورماتیک کشور و مجوز نشر دیجیتال از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و دارای نماد اعتماد الکترونیک است.

زبان برنامه نویس تخصصی دارکوب PHP است و سایت ها را از پایه و یا سیستم های مدیریت محتوا نظیر جوملا، وردپرس، دروپال، مجنتو، اپن کارت، پرستاشاپ و سایر سیستم های مدیریت محتوا پیاده سازی می نماید.

دارکوب در عملیات طراحی وب سایت، قالب های سایت را از پایه پیاده سازی می نماید و از قالب آماده وب سایت استفاده نمی نماید. آغاز فعالیت تیم دارکوب از سال 1381 بوده است و در این سال ها در حدود 4000 وب سایت طراحی و برنامه نویسی نموده است.

دارکوب واحد بازاریابی خود را به صورت کامل حذف نموده است و سیاست جذب مشتری خود را بر اساس رضایت مندی مشتریان خود بنانهاده است و تمرکز اصلی خود را بر روی کیفیت وب سایت های طراحی شده و همچنین بازدهی بالای عملیات سئو و بهینه سازی وب سایت قرار داده است. از جنبه سرعت عمل نیز حداکثر 24 ساعت پس از عقد قرار داد با دارکوب تیم مجری به کارفرما معرفی خواهد گردید و گزارش روند رشد پروژه به کارفرما داده خواهد شد.

آدرس: تهران، سعادت آباد، چهار راه سرو، کوچه آریا، پلاک 4، واحد 7
تماس: 22082258-021
سایت: www.sitedar.com

تاریخ به روزرسانی: دوشنبه ۲۸ تیر ۱۴۰۰ ساعت ۱۶:۰۶
لطفا پیش از انجام معامله و هر نوع پرداخت وجه، از صحت کالا یا خدمات ارائه شده، اطمینان حاصل نمایید. سایت آگهی 360، هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد. با مطالعه راهنمای معامله امن، آسوده‌تر معامله کنید.
جدیدترین آگهی‌های کامپیوتر، طراحی وب
جدیدترین آگهی‌ها