آگهی ویژه

سنگ مرمریت مشکی نجف آباد زیباترین مرمریت مشکی ایرانی

سنگ مرمریت مشکی نجف آباد ، سنگ مرمریت چهرک ، سنگ مرمر ، سنگ دهبید ، سنگ مرمریت کرم ، سنگ مرمریت دهبید کرم و دهها نوع سنگ باکیفیت و زیبای دیگر از جمله محصولات سنگی هستند که توسط سنگبری گلدستون در تناژ بالا تولید و بازار کشور را تغذیه میکنند .
سنگ مرمریت مشکی نجف آباد با زمینه مشکی و رگه های سفید روی آن در ابعاد تایل و اسلب تولید و انتخاب مناسبی برای پوشش قسمت های شمشیری پله ها ، حاشیه آسانسورها ، کف لابی هتل ها و مجتمع های مسکونی و گاها" برای قرنیزها میباشد . این سنگ به جهت قیمت ارزان و کیفیت بالا با تقاضای بسیار برای عرضه در کشور و بیشتر برای صادرات روبرو میباشد .
سنگ مرمریت مشکی نجف آباد معمولا" در کارخانه در ابعاد 1*1 و 1/2*1/2 توسط دستگاههای مدرن و پیشرفته ای که در سنگبری گلدستون موجود میباشد برش خورده و به بازار عرضه میشود .
برای سفارش سنگ مرمریت مشکی نجف آباد و استعلام قیمت همچنین آگاهی از دیگر سنگهای قابل ارائه توسط این سنگبری کافیست با شماره های کارخانه تماس گرفته و یا به وب سایت آن مراجعه نمایید .

تاریخ به روزرسانی: چهارشنبه ۲۷ شهریور ۱۳۹۸ ساعت ۱۲:۱۴
لطفا پیش از انجام معامله و هر نوع پرداخت وجه، از صحت کالا یا خدمات ارائه شده، اطمینان حاصل نمایید. سایت آگهی 360، هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد. با مطالعه راهنمای معامله امن، آسوده‌تر معامله کنید.
جدیدترین آگهی‌های ساختمان، خدمات ساختمانی
آگهی‌های ویژه ستاره دار
جدیدترین آگهی‌ها