آگهی ویژه

فروش انواع سیم برق ، سیم افشان ، سیم نیمه افشان ، سیم مفتولی ، سیم کواکسیال

فروش انواع سیم برق ، سیم افشان ، سیم نیمه افشان ، سیم مفتولی ، سیم کواکسیال

سیم هاي برق (electrical wire) وظیفه انتقال جريان الکتريسیته را دارند و اين انتقال توسط قسمت هاي داخلي تشکیل دهنده سیم و کابل صورت مي گیرد. به صورت کلي، قسمت هاي مختلف سیم يا کابل از قسمت هايي همچون هادي (از جنس مس، آلومینیم و يا مس قلع اندود)، عايق، حفاظ، زره فلزي، روکش جداکننده، پوشش میاني و روکش نهايي تشکیل شده اند

تقسیم بندی سیم ها (wire) :

:سیم مفتولی یا سیم تک لا :
این نوع سیم که به سیم خشک نیز معروف است دارای یک رشته هادی می باشد و به دلیل این که قابلیت فرم دهی دارد عموما در تابلو برق ها استفاده می شود.ولتاژ (voltage) نامی این نوع سیم ۷۵۰/۴۵۰ ولت است و برای جریان های مختلف ، با سطح مقطع های ۱٫۵ تا ۲۴۰ میلی متر مربع ساخته میشود.

سیم های افشان:
سیم های افشان به دلیل این که از تعداد زیادی سیم مسی نازک به هم تابیده تشکیل شده اند نرم بوده و دارای قابلیت انعطاف بالا می باشند به همین دلیل از آن ها در سیم کشی ساختمان استفاده می شود.ولتاژ نامی این سیم های افشان ۵۰۰/۳۰۰ ولت است.و با توجه به جریان عبوری در سطح مقطع های مختلف موجود می باشند.

3-سیم نیمه افشان
این سیم ها چیزی بین سیم های مفتولی و افشان می باشند یعنی تعداد رشته های این نوع سیم به مراتب از سیم های افشان کم تر بود و در نتیجه انعطاف آن نیز از سیم های افشان کمتر می باشد.ولتاژ نامی این سیم ۷۵۰/۴۵۰ولت است و زمینه های کاربرد آن مشابه سیم های مفتولی است.

سیم کواکسیال (coaxial wire)
سیم های کواکسیال (coaxial) به عنوان آنتن و یا connerction دستگاه های صوتی و تصویری استفاده می شوند.در این سیم ها از دو نوع هادی استفاده شده است که یک هادی در مرکز سیم از نوع مفتولی و سیم اصلی می باشد و سیم دوم به صورت بافته شده در دور سیم است به منظور جلوگیری از پارازیت می باشد.

تاریخ به روزرسانی: سه شنبه ۳۱ مرداد ۱۴۰۲ ساعت ۱۶:۳۷
لطفا پیش از انجام معامله و هر نوع پرداخت وجه، از صحت کالا یا خدمات ارائه شده، اطمینان حاصل نمایید. سایت آگهی 360، هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد. با مطالعه راهنمای معامله امن، آسوده‌تر معامله کنید.
جدیدترین آگهی‌های صنعت، برق صنعتی
آگهی‌های ویژه ستاره دار
جدیدترین آگهی‌ها