آگهی ویژه

مانیتور اندروید پرشیا در تهران

این مانیتور اندروید دارای رم 4 گیگابایتی بوده که با استفاده از آن تمام فعالیت های این مانیتور بدون کندی سرعت و هنگ کردن انجام می شود.همچنین این مانیتور دارای پردازنده 8 هسته ای PX5 می باشد که ساخت شرکت راک چیپ است.
همچنین صفحه نمایش این مانیتور دارای رزولیشن 1024*600 می باشد که تابش نور خورشید در هر زاویه ای باعث اختلال در شفاقیت و وضوح تصویر ان نمی باشد.از دیگر مزایای این مانیتور حافظه داخلی 32 گیگابایتی بوده که مشتری را از استفاده فلش بی نیاز می کند و تمام اطلاعات و داده ها در فلش را به راحتی می توان در آن کپی کرد و استفاده کرد.
از دیگر ویژگی های این مانیتور اتصال به اینترنت می باشد که با استفاده از این تکنولوژی می توان به راحتی از امکانات آنلاین این مانیتور نظیر مسیر یاب،نقشه و موسیقی آنلاین استفاده کرد. همچنین با استفاده از مسیر یاب به صورت آنلاین یا آفلاین می توان بهترین مسیر با ترلفیک کمتر را برای رانندگی انتخاب کرد.
شرکت تیونینگ خودرو پارس آپشن با ارائه لوازم جانبی خودرو نظیر مانیتور اندروید پرشیا، مینیتور اندروید 206 و... با کیفیت بالا و تکنولوژی به روز آماده خدمت رسانی به مشتریان عزیز می باشد.
برای اطلاعات بیشتر در خصوص ویژگی ها و قیمت محصولات با شماره های موجود در وب سایت ما تماس حاصل فرمایید.

تاریخ به روزرسانی: چهارشنبه ۱۰ فروردین ۱۴۰۱ ساعت ۲۱:۲۰
لطفا پیش از انجام معامله و هر نوع پرداخت وجه، از صحت کالا یا خدمات ارائه شده، اطمینان حاصل نمایید. سایت آگهی 360، هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد. با مطالعه راهنمای معامله امن، آسوده‌تر معامله کنید.
جدیدترین آگهی‌های اتومبیل، قطعات خودرو
جدیدترین آگهی‌ها