آگهی ویژه

متخصص دندانپزشکی کودکان و نوجوانان

مام تلاش ما در جهت فراگیر و همگانی کردن خدمات دندانپزشکی با تعرفه و قیمت مناسب می باشد
مرکز دندانپزشکی لبخند کودک من با داشتن امکانات درمانی مجهز ، کادر متخصص ، داشتن امکانات درمان بدون دردو همچنین داشتن محیطی دلنشین و آرامش بخش برای کودک از قبیل اتاق جایزه و سرگرمی و بازی ترس واسترس کودکانتان را به صفر می رساند این کلینیک تخصصی دندانپزشکی شامل بخش دندانپزشکی ترمیمی کودکان ، ارتودنسی کودکان ، دندانپزشکی کودکان می باشد و با داشتن دندانپزشک خوب انجام کارهایی تخصصی مثل دندانپزشکی بیهوشی مخصوص کودکان بسیار ناهمکار و کودکان استثنایی و کودکان با بیماریهای خاص زیر نظر متخصصین بیهوشی کودکان با امکانات کامل پایش ، مانیتورینگ وآنالایزر ارائه می نماید
این مرکز با بیمه ها طرف قرارداد می باشد
www.dentist-kids.net
www.dentreference.com

رژيم غذايي نامناسب، مهم‌ترين عامل پوسيدگي دندان است و مصرف بيش از حد كربوهيدرات و سوكروز اصلي‌ترين عامل پوسيدگي دندان به شمار مي‌رود. بنابراين استفاده صحيح از اين مواد باعث كاهش چشمگير اين بيماري مي‌شود. علاوه بر آن، مردم به رعايت بهداشت دهان با استفاده از نخ دندان و مسواك بايد تشويق شوند.

تاریخ به روزرسانی: شنبه ۲۵ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۳:۰۹
لطفا پیش از انجام معامله و هر نوع پرداخت وجه، از صحت کالا یا خدمات ارائه شده، اطمینان حاصل نمایید. سایت آگهی 360، هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد. با مطالعه راهنمای معامله امن، آسوده‌تر معامله کنید.
جدیدترین آگهی‌های پزشکی و سلامت، دندان پزشکی
جدیدترین آگهی‌ها