آگهی ویژه

پتوی برقی بیورر(BEURER) مدل : HD 90

HD90 پتویی از جنس اکرلیک در ابعاد 200×150 سانتی متر است.
این مدل بیورر جزو نمونه‌هایی با سایز بزرگ است که قابلیت تنظیم در 6 دمای متفاوت را دارد و توان مصرفی آن برای گرمایش 110 وات است.
HD90 دارای سیستم ایمنی خاموش شدن خودکار بوده که پس از 3 ساعت به طور خودکار گرما را قطع می‌کند. همچنین امکان کنترل میزان گرما یا همان BBS برای جلوگیری از گرم شدن بیش از حد پتو را نیز دارد.
از نظر شکل ظاهری و جنس این مدل جزو نمونه‌هایی است که با بیشتر سلیقه‌ها مطابقت دارد. این پتو را می‌توان در ماشین لباسشویی و با دمای آب 30 درجه‌ی سانتی گراد شست.دو نفره
مشخصه‌ی اصلی: پتوی برقی بزرگ بیورر – ساخته شده از مواد مناسب: الیاف از جنس آکرلیک – دارای قابلیت تنظیم دما – قابل تنظیم در 6 دما – دارای توان مصرفی : 100 وات – قابل شستشو به صورت: ماشینی – دمای آب برای شستشو 30 درجه‌ی سانتیگراد – دارای سیستم خاموشی خودکار – خاموشی خودکار پس از 3 ساعت – قابلیت حفاظت از گرمای زیاد BBS – محافظ گرمای BBS با: 3 مرحله ایمنی – دارای ویژگی: – دارای دو شاخه جداشونده و پریز – چراغ نمایش عملکرد

قیمت: 348,000 تومان
تاریخ به روزرسانی: یکشنبه ۳۱ مرداد ۱۴۰۰ ساعت ۱۸:۴۸
لطفا پیش از انجام معامله و هر نوع پرداخت وجه، از صحت کالا یا خدمات ارائه شده، اطمینان حاصل نمایید. سایت آگهی 360، هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد. با مطالعه راهنمای معامله امن، آسوده‌تر معامله کنید.
جدیدترین آگهی‌های لوازم، لوازم منزل
آگهی‌های ویژه ستاره دار
جدیدترین آگهی‌ها