آگهی ویژه

نرم افزار مدیریت سایت

پارس پورتال*****

*** سیستم آماده ساخت و مدیریت وب سایت پیشرفته ***

انواع وب سایت های پیشرفته را برای خود و یا شرکت و سازمان خود ایجاد و مدیریت کنید.
بدون نیاز به دانش برنامه نویسی وب و با کمک پارس پورتال فروشگاه اینترنتی خود را راه اندازی کنید و محصولات و خدمات خود را از طریق وب سایتتان نیز بفروشید.
در هر زمان که مایل بودید محتویات وب سایت خود را تغییر دهید.
نرم افزار پارس پورتال چیست؟
یک سیستم آماده مدیریت وب سایت است و به شما این امکان را می دهد تا انواع وب سایت های پیشرفته را بدون نیاز به تخصص و دانش فنی ایجاد نمایید.
√ از طریق فرم هایی که ایجاد می کنید با مشتریان خود در ارتباط باشید.
√ بخش اعضاء برای سایت خود ایجاد و اعضاء سایت خود را مدیریت نمایید.
√ آخرین اخبار روز را به صورت خودکار در سایت خود نمایش دهید بدون اینکه نیاز به بروزرسانی توسط شما داشته باشند. (RSS)
√ درهر زمان که مایل بودید محتویات وب سایت خود را تغییر دهید.

با چند کلیک ساده
بدون نیاز به دانش فنی و تخصصی
وب سایت حرفه ای بسازید....

نرم افزار پارس پورتال (Pars Portal) براي طراحی وب سایت هاي ساده تا پیشرفته، پورتال هاي مختلف (سازماني، شخصی، فروشگاه اینترنتی، خبری و ...) تهيه شده است كه از مزايا و ويژگي هاي آن مبتني بودن بر تكنولوژي هاي روز دنيا مانند Net 4.5. و SQL 2012 و مطابقت با ویندوز سرور 2012 می باشد. اين نرم افزار با روش هاي جديد مهندسي نرم افزار تهيه شده و پس از تحقيق و تحليل نسبت به طراحي و برنامه نويسي آن اقدام شده است و در نهايت با كنترل نهايي كيفيت جهت استفاده كاربران عزيز ارائه شده است.
از مزیت های پارس پرتال علاوه بر اطمينان از عملكرد و كيفيت آن مي توان به کاربرد ساده و تعداد گسترده ماژول ها و همچنين مقرون به صرفه بودن آن اشاره نمود. استفاده از اين نرم افزار نیاز به تخصص فنی ندارد و مي توان با استفاده از امکانات قرار داده شده در این نرم افزار نسبت به ايجاد سايت با هرگونه كاربردي اقدام نمود.

تاریخ به روزرسانی: یکشنبه ۳۱ مرداد ۱۴۰۰ ساعت ۱۹:۳۹
لطفا پیش از انجام معامله و هر نوع پرداخت وجه، از صحت کالا یا خدمات ارائه شده، اطمینان حاصل نمایید. سایت آگهی 360، هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد. با مطالعه راهنمای معامله امن، آسوده‌تر معامله کنید.
جدیدترین آگهی‌های کامپیوتر، فروش نرم افزار
جدیدترین آگهی‌ها