آگهی ویژه

تدریس خصوصی زبان فرانسه

تدریس خصوصی زبان فرانسه به روشی آسان و سربع

بوسیله مهندس جماشی

جهت راهنمایی و مشاوره رایگان با من تماس بگیرید:
0919-990-78-07
0939-993-99-82

سوابق مدرس:
-فارق التحصیل کارشناسی ارشد رشته صنایع و مدیریت انرژی از دانشگاه های کشور فرانسه

-فارق التحصیل سطح 6 (C2) زبان فرانسه از دانشگاه سوفیا آنتیپلیس شهر نیس فرانسه

-با 8 سال سابقه کار, اثامت و تحصیل در کشور فرانسه

-5 سال سابقه تدریس زبان فرانسه در ایران (از زمان بازگشت به کشور) بصورت خصوصی و نیز در مراکز آموزشی همچون قطب راوندی, ایرانمهر, 2B و...

-راهنما و مترجم زبان فرانسه در مراکزی همچون نهاد ریاست جمهوری, وزارت امور خارجه, وزارت ارشاد, وزارت دفاع و ...


چرا
استفاده از روش ها متدهای آموزش زبان فرانسه مورد استفاده در مراکز آموزش زبان رده بالای کشور فرانسه همچون Centre Languistique Appliquee و Allince Francais

آموزش زبان فرانسه با استفاده از جدیدترین متد آموزش زبان فرانسه با کمک کتب کمک آموزشی گرامر و مکالمه

ارایه نکات گرامری درج نشده در کتب آموزشی که به شما اجازه میدهد به راحتی و با کمک گرفتن از این نکات خاص, سطح مکالمه خود را به سرعت بالا ببرید.

به شما تضمین میکنم که با گذراندن دوره های آموزشی زبان فرانسه با این روش, سطح بالاتر خود و تفاوت سیستم های آموزشی را در مقایسه با دوستان خود به سادگی حس کنید.

تفاوت اساتید مختلف زبان فرانسه اگر فقط و فقط به چهارچوب متدها بسنده شود مشخص نمیگردد. آنچه باعث تفاوت بین دانشجویان زبان فرانسه میشود, استفاده اساتید از نکاتی است که در متدها وجود ندارد ولی در هنگام مکالمه میتواند دست دانشجویان را بازتر گزارده و منظور نهایی خود را به چندین روش بیان کنند.
از طرف دیگر یادگیری لهجه صحیح زبان فرانسه میبایست از ابتدا صورت گیرد, زیرا در غیر این صورت تلفظ اشتباه (مخصوصا در زبان فرانسه) نه تنها باعث تغییر معنی جملات شما خواهد گردید , بلکه میتواند انگیزه ای برای به سخره گرفتن فرد توسط دیگران گردد که این امر خود میتواند باعث دلسردی در سادگیری و استفاده زبان فرانسه باشد.

این نکات کوچک, بعلاوه تسلط بر روی موضوع آموزشی, مهمترین تفاوت بین اساتید مختلف زبان فرانسه در ایران است که دست مزدی بین 20.000 تا 100.000 تومان برای هر جلسه در اساتید رقم میزند. این موضوع کوچکی نیست, پس به آن بسیار دقت کنید.


از سوی دیگر با شرکت در این دوره های آموزشی , خواهید توانست با شرکت در دوره های فراآموزشی مکالمه زبان فرانسه که به صورت رایگان و به همراهی دیگر دانشجویان زبان فرانسه (دانشجویان من و دیگر دوستان به علاوه دوستان و اسایتد فرانسوی زبان) در خارج از کلاس های آموزشی برگزار میگردد, با آشنا شدن با دیگر دانشجویان , به تمرین و مکالمه زبان فرانسه با دیگر افراد علاقمند و همسطح خود بپردازید.

جهت راهنمایی و مشاوره رایگان با من تماس بگیرید:
0919-990-78-07
0939-993-99-82

francelearn@gmail.com
امیر جماشی

تاریخ به روزرسانی: شنبه ۲۵ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۶:۰۱
لطفا پیش از انجام معامله و هر نوع پرداخت وجه، از صحت کالا یا خدمات ارائه شده، اطمینان حاصل نمایید. سایت آگهی 360، هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد. با مطالعه راهنمای معامله امن، آسوده‌تر معامله کنید.
جدیدترین آگهی‌های آموزش، زبان
جدیدترین آگهی‌ها