آگهی ویژه

بازيابي و برداشتن پسورد بايوس لپ تاپ (نوت بوک)

حذف و برداشتن و غیرفعال کردن پسورد ( PASSWORD) بایوس (BIOS) و هارد دیسک انواع لپ تاپ (نوت بوک)
یکی از خدمات ما برداشتن و حذف رمز (پسورد) بایوس (BIOS) و یا هارد دیسک انواع لپ تاپ (نوت بوک) اعم از: DELL - HP - COMPAQ - TOSHIBA - SONY - FUJITSU SIEMENS - SAMSUNG - ACER می باشد. معمولاً در اکثر موارد ، کاربر لپ تاپ و یا اطرافیان وی پس از گذاشتن پسورد بر روی بایوس و یا هارد دیسک لپ تاپ ، پسورد مربوطه را فراموش کرده و قادر به استفاده از لپ تاپ بدلیل ممانعت سیستم از ورود کاربر بدون داشتن پسورد صحیح ، نمی گردند. در برخی دیگر از موارد نیز بدلایل ناخواسته از جمله در زمان آپدیت بایوس لپ تاپ (نوت بوک) و ... ، در هنگام بالا آمدن مجدد لپ تاپ ، سیستم از کاربر درخواست پسورد می نماید و بناچار برای استفاده از لپ تاپ می بایستی آن را به مراکز تعمیراتی لپ تاپ سپرد.
همچنین علاوه بر پسورد بایوس ، در برخی موارد به صورت خواسته و یا ناخواسته بر روی هارد دیسک لپ تاپ نیز پسورد قرار می گیرد و این مسئله زمانی اهمیت پیدا می کند که اطلاعات مهم و ارزشمندی بر روی هارد دیسک مزبور وجود دارد و بالنتیحه برداشتن پسورد هارد دیسک در عین حفظ اطلاعات داخل آن ، تنها خواسته کاربر است.
با توجه به موارد فوق ، یکی از خدمات مهم ما در این خصوص ، حذف و برداشتن پسورد بایوس و هارد دیسک انواع لپ تاپ و نوت بوک و در عین حال با حفظ اطلاعات داخل هارد دیسک لپ تاپ و در حداقل زمان ممکن می باشد تا دغدغه های احتمالی کاربران لپ تاپ در این خصوص رفع گردد.
اطلاعات بیشتر:
http://www.lapmall.com/index_files/Password.htm
شماره تلفنهای تماس (تهران): 88942935 – 88942956 - 55387010
بازيابي و برداشتن پسورد بايوس لپ تاپ (نوت بوک)

تاریخ به روزرسانی: شنبه ۲۶ مرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۳:۵۷
لطفا پیش از انجام معامله و هر نوع پرداخت وجه، از صحت کالا یا خدمات ارائه شده، اطمینان حاصل نمایید. سایت آگهی 360، هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد. با مطالعه راهنمای معامله امن، آسوده‌تر معامله کنید.
جدیدترین آگهی‌های کامپیوتر، لپ تاپ
جدیدترین آگهی‌ها