آگهی ویژه

آسیاب رومیزی نیمه صنعتی فروشگاه شایان کالا

آسیاب استیل مدل 2000 آسیابیست که میتواند هر گونه نیاز شما را در زمینه آسیاب کردن مواد مختلف چه مواد سختی باشد چه مواد نرم برطرف کند ، این دستگاه آسیاب دارای سرعت و قدرتی فوق العاده بوده و دارای توری های مختلف فلزی میباشد که برای آسیاب کردن مواد به مقدار دلخواه طراحی و تعبیه شده است ، قدرت موتور این آسیاب بیست و هفت هزار دور در دقیقه است ضمن اینکه جنس تیغه آن از استیل و جنس بدنه آن از آلومینیوم و استیل مقاوم می باشد.

این دستگاه دارای حجم کمی بوده و میتواند بدون ایجاد کوچکترین گرد و غباری مواد مختلف را تبدیل به پودر کرده و ریز کند.
وزن این دستگاه بطور تقریبی پنج کیلوگرم بوده و دارای ابعاد 35x20 سانتی متر است .
این دستگه دارای ورودی و خروجی در دو قسمت مجزا بوده و موادی که آسیاب شده اند قبل از اینکه داغ شوند ، از آسیاب استیل خارج خواهند شد.

بازدهی این دستگاه پانزده کیلوگرم در روز می باشد و برای ماندگاری بیشتر دستگاه نسبت به آسیاب های مشابه ، فن خنک کننده ای بر روی موتور این دستگاه تعبیه شده است.

در کنار این دستگاه ، چهارپایه و کیسه مخصوص این آسیاب ، سه نوع توری فلزی جهت کاربرد های مختلف ، آچار مخصوص برای تعویض توری ، میله باز وبست کردن تیغ آسیاب و یک عدد سی دی راهنمای استفاده از آسیاب استیل مدل 2000 به عنوان متعلقات دستگاه ارائه می شود.
این آسیاب مناسب جهت کاربری عطاری ها ، قنادی ها ، رستوران ها ، آزمایشگاه ها ، دامداریها ، مرغ داری ها ، استفاده در خانه و غیره می باشد و میتوان گیاهان و ادویه جات مختلفی از زیره و سیاه دانه گرفته تا لیمو خشک و سنگ نمک و حتی سخت تر از آن را آسیاب کرد و همچنین دارای شش ماه گارانتی می باشد.

تاریخ به روزرسانی: دوشنبه ۲۱ اسفند ۱۴۰۲ ساعت ۱۱:۵۱
لطفا پیش از انجام معامله و هر نوع پرداخت وجه، از صحت کالا یا خدمات ارائه شده، اطمینان حاصل نمایید. سایت آگهی 360، هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد. با مطالعه راهنمای معامله امن، آسوده‌تر معامله کنید.
جدیدترین آگهی‌های صنعت، تولید
آگهی‌های ویژه ستاره دار
جدیدترین آگهی‌ها