آگهی ویژه

فروش روکش پی وی سی PVC و هات استمپ

روکش پی وی سی PVC و هات استمپ
کاربین گروپ ، وارد کننده و عرضه کننده مستقیم روکش های پی وی سی (PVC FOIL) و هات استمپ (HOT STAMP) .
دلایل برتری ما :کیفیت بالا، قیمت پایینتر، موجودی انبار، تحویل سریع، قابلیت سفارش طرح مورد نظر مشتری به میزان مورد نیاز

سایت : www.karbin-co.ir
ایمیل : info@karbin-co.ir
موبایل : 09194055238
نام تجاری
کاربین
تلفن ثابت
09194055238
تلفن همراه
09194055238
شماره فکس
02189774960
آدرس
تهران
آب باریک, تهران 09194055238
ایران
Map It

ایمیل
karbingroup16@gmail.com

وب سایت
http://karbin-co.ir/

آدرس کانال تلگرام
09194055238
کاربین گروپ
با هدف توسعه و تجارت در سطح بین المللی در زمینه های بازرگانی ، بازاریابی صادراتی ، واردات ، صادرات ، تولید و توسعه صنعتی تشکل شده است. در حال حاضر یکی از فعالیتهای اصلی کاربین گروپ ، ارائه روکش پی وی سی (PVC FOIL) و هات استمپ (HOT STAMP) میباشد. این شرکت در مسیر توسعه و با ارتباط کارا و مستقیم با تولیدکنندگان مطرح این محصول در سطح بین المللی ، توان خود را بر واردات و عرضه روکش PVC و هات استمپ با درنظر گرفتن کیفیت ، قیمت و عرضه خدمات مناسب به مصرف کنندگان این محصول در صنایع مختلف متمرکز نموده است.
ما با دارابودن نمایندگی شرکتهای معتبر در زمینه تولید روکش پی وی سی و هات استمپ، امکان تامین بیش از 300 نوع طرح و رنگ مختلف را داریم.
در حال حاضر چندین طرح و رنگ روکش پی وی سی (PVC FOIL) و هات استمپ (HOT STAMP) در انبار موجود بوده و بصورت فوری جهت برآورده نمودن نیاز صنایع مختلف ( اعم از دیوارپوش و پروفیل و قرنیز تولیدشده از مواد مختلف از قبیل PVC , چوب , MDF و پلی استایرن و … ) قابل تحویل می باشد و سایر طرحها و رنگهای روکش های پی وی سی (PVC FOIL) و هات استمپ (HOT STAMP) نیز با سفارش مشتری قابل تامین می باشد .

تاریخ به روزرسانی: شنبه ۲۵ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۸:۲۱
لطفا پیش از انجام معامله و هر نوع پرداخت وجه، از صحت کالا یا خدمات ارائه شده، اطمینان حاصل نمایید. سایت آگهی 360، هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد. با مطالعه راهنمای معامله امن، آسوده‌تر معامله کنید.
جدیدترین آگهی‌های لوازم، لوازم منزل
آگهی‌های ویژه ستاره دار
جدیدترین آگهی‌ها